Tony Hawk's Pro Skater 4 (2002)

Alternatieve titel: Tony Hawk’s Pro Skater 2003

PlayStation / PlayStation 2 / Xbox / Nintendo GameCube / PC / Macintosh
Sports
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Neversoft
Uitgegeven door Activision, Aspyr, Capcom en Russobit-M

In Tony Hawk is het de bedoeling om te skaten. Dit keer zijn er veel verschillende levels, waar veelal bekende skaters je vragen om een opdracht voor hun te voltooien. Dat kan variëren van een bepaald aantal punten krijgen, tot het verzamelen van het woord SKATE. De levels variëren van een kermis tot een dierentuin.

avatar van Foetsj_NL
Altijd een leuke game geweest, ondanks dat het niet realistisch was vond ik het vroeger erg leuk.

Mooie graphics en degelijke gameplay, blijft een beetje hetzelfde als zijn voorganger, zonder de levels dan.

3 *

avatar van equalizersound
leuke levels vooral zoo was leuk maar voor de rest was het niet veel nieuws

Game_Kaza
De pro-skater reeks lijkt inderdaad erg op elkaar.
Ik was bij de muziek erg lang verslaafd aan Goldfinger - Spokesman. Dat was eigenlijk de enige reden dat ik deze game speelde. Ik kwam muziek tekort.

Overigens ben ik nu bezig met alle missies halen. De eerste paar waren makkelijk. Maar nu beginnen ze irritirend moeilijk te worden. Ik was ongeveer een half uur bezig met de Escape From Alcatraz missie.

avatar van dangerous-beast
Ik heb dit spel 1 keer gespeeld en vond het zeker niet stom .
Ik vond het een goeie opvolger van THPS 3.
Ik vond het wel jammer dat je niet kon lopen maar dat kon na een tijdje wel toen de game Tony Hawk Underground kwam.

Misschien dat ik het type er niet voor ben, maar deze aankoop was erg dom van me. Ik hou er al niet zo van maar de game was ook nog eens best saai. Daarna nooit meer een TH game gespeeld. Niet mijn ding, zo bleek.

avatar van Mephisto
Onderschatte game. Je moet eerst en vooral voor de reeks zijn. Een skater creëeren valt tegen, maar de levels, missies, filmpjes zijn werkelijk tof. Ik heb me hier aan kapot gespeeld.

avatar van JustinW
Kreeg ik als eerste spel bij mij Xboxje toen, ik had nog niks anders en dus speelde ik deze veel en dan leer je hem bijna altijd wel waarderen. Toch een leuke game

en zoals een van mijn vrienden altijd zegt

Voel je beter, trap een Skater

Nijmegen
Dit spel is zo koning, vroeger heel veel gespeeld. En zeker onderschat.
En de missies zijn echt geweldig ook de levels waren top.