Princess Peach: Showtime! (2024)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Nintendo

Prinses Peach en haar vrienden zijn naar het Sprankeltheater gekomen om een voorstelling te bekijken, maar Grape en haar Zure Tros verschijnen plotseling ten tonele en stelen de show. Het perfecte optreden is veranderd in een heus drama en het is aan Peach om de voorstelling en de hele boel te redden. Gebruik de kracht van het strikje dat Peach krijgt van Stella, de beschermer van het theater, om het tegen de Zure Tros op te nemen en de acteurs te redden. Peach krijgt nieuwe vaardigheden als ze transformeert. Verander in een zwaardvechter en kruis de degens met de Zure Tros of ga als detective op zoek naar aanwijzingen om mogelijke daders op te sporen. Achter de coulissen staan je nog meer transformaties te wachten om voorstellingen te redden, zoals een banketbakker en een kungfu-meester.

avatar van Manny Calavera
Heeft iemand de demo gespeeld?

demo

Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden.

Manny Calavera schreef:
Heeft iemand de demo gespeeld?

demo

Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden.

Jazeker, gister even. Duidelijk gemaakt voor een jongere doelgroep. Wel leuk kwa variatie, maar zeer makkelijk.

-marco- schreef:

Makkelijk vind ik niet eens zo erg (ik mik al jaren op game-ervaringen of mooie verhalen ipv pittige gameplay), maar ik vraag me serieus af wat je nou al die uren in Showtime moet gaan doen. Ziet er niet uit als iets dat er me erg lang zou boeien.

avatar van Princess Piranha
Tja, het is Peach, dus ik koop deze game sowieso wel haha Eind maart ga ik drie weken naar Japan, dus ik bewaar deze game even voor als ik terugkom.

Princess Piranha schreef:

Nice, ga je de “golden trail” doen? (Tokyo, Kyoto & Osaka), die ga ik o.a. doen in augustus. Hoor graag je ervaring en tips

On topic: met zo’n gebruikersnaam en avatar zou het ook schandalig zijn geweest als je deze game overslaat

Princess Piranha schreef:

Koop de game en speel hem in het vliegtuig!

PS heel veel plezier gewenst!

avatar van Princess Piranha
Thanks!! De Switch laat ik thuis, anders was het een mooie invulling geweest voor de lange vlucht inderdaad!

avatar van Eraser2
Staat in de pre order. Heb de demo gespeeld met mijn dochter van 4 en die gaf al wat leuke variatie. Vrijdag mee aan de slag als ze uit school komt (hopelijk is die dan bezorgd).
Volgens mij wordt dit gewoon een leuke collectathon met variërende levels.

avatar van Manny Calavera
Ik heb wat reviews gelezen en gezien. Geen briljante game, maar wel heel vermakelijk. Mits je accepteert dat het allemaal niet al te lastig is.

Ik overweeg de game toch nog te halen dit jaar. Ik ga allang niet meer voor uitdaging, alleen voor goede verhalen of gameplayfun.

avatar van Eraser2
Vanmiddag binnen gekomen en de eerste 3 levels laten spelen door mijn dochter, af en toe wat mee geholpen. Leuk tot nog toe. Heb wel zin om al die levels even door te knallen en te proberen alles te verzamelen. Vanavond zelf maar even goed mee aan de slag.

Mijn dochter (10jr) is helemaal blij met deze game en blijft hem spelen.
Ik vind het allemaal wat minder interessant, gameplay is te simpel, levels niet heel boeiend en niet alle karakters zijn evengoed uitgewerkt.
Maar he, mijn dochter speelt lekker door, dus doel bereikt