Drakan: The Ancients' Gates (2002)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Surreal

Maak kennis met Rynn, de heldin, en Arokh, de edele draak. Samen hebben ze een soort vreemde verwantschap die de wereld nodig heeft om Caliph, de Emperor van de Desert Lords, te verslaan. Behelp jezelf door op een draak kunt vliegen, zwaardgevechten aan te gaan met vijanden en hoogst dramatische toverformules uit te spreken en onthul geheimen en misschien versla jij wel de Emperor.

avatar van Tha)Sven
Helaas het vervolg van Drakan verscheen alleen op de PS 2..
en die heb ik niet
Ik vind Drakan 1 een heel mooi spel en ik wilde het altijd al verder spelen, was echt gefrustreerd dat hij alleen op de PS 2 is verschenen

avatar van ReMyTje86
Ik moet ff terug denken, want het is namelijk een tijdje geleden dat ik deze spel heb uitgespeeld heb.

Goed spel opzicht het af en toe paar probleempjes zoals de camera en dat de combo's op het land was ik niet echt onderindruk van. Nou die camera had gelukkig noch een voordeel je kon gelukkig target locken. Ik zie dat ik de enige ben die op dit spe heb gestemt dus ik zal niet te diep in gaan op details van het spel.
Ik vond de verhaal op zicht goed uitgewerkt. Ik weet niet precies of dit echt 100% de vervolg is op deel 1 want ik heb deel1 nooit gespeeld. Ik denk van wel want soms krijg je dingen te horen over deel1 ik denk van het zal wel.
Wat ik wel heel erg tof vond was toch het vliegen met die draak dat was wel cool gedaan. Het leukste was noch altijd die moeilijk bazen teverslaan de meeste waren echt pittig. Het was toch een leuek spel dat ik perse wou uitspelen dus ik geef het toch een (7.8) 4**** voor inc. dat een draak (Arokh) en een rynn meespeeld.

Heerlijk spel was dit.
Niet hoogstaand ofzo maar geweldig om te spelen. Had er altijd een hand van om van de brug van surdana in het water te springen..(wat vaak fout ging ). Je eerste missie in het moeras was wel komisch met die groene Troggs (als ik me het goed herinner) stonden ze naar je te zwaaien of te roepen...zo graag wilden ze in de pan gehakt worden.
Deb rest is bijna uit mijn geheugen weg....kan vaag de quest in de woestijn nog herinneren en de missies met de draak arokh. Was leuk om vijandige draken in vuur en vlam te zetten, waarna ze weer hilarisch
naar beneden vielen.
Prachtspel destijds 5,0*****