Tiger Woods PGA Tour 08 (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Je speelt in Tiger Woods PGA Tour 08 met je eigen golfer. Deze bouw je helemaal op in een diepgaande carrièremodus. Je werkt jezelf op van veelbelovende amateur tot ervaren Tour-veteraan in je poging de beste golfer ter wereld te worden. Hierbij ervaar je onder andere de compleet nieuwe FedEx Cup Championship en speel je tegen golfprofs als Tiger Woods, John Daly, Vijay Singh, Annika Sorenstam, Natalie Gulbis, Christie Kerr en Morgan Pressel.

Deze komt al vrij binnenkort uit, lijkt me wel een aardige Game voorop de DS, niet voorop de XBOX (denk ik).

avatar van Foetsj_NL
Ik heb de demo op de Playstation 3 gespeeld en het zag er niet verkeerd uit. Alleen boeit golf mij niet zo erg. Ik snap er namelijk helemaal niks van !

Wel grappig maar ik zou ook eerder een ander sportspel halen zoals de nieuwe PES.

avatar van scarab3905
ik heb hem voor de wii en ik moet eerlijk zeggen, golf boeit mij niet veel.
in het echt dan, want heb hem nu voor de wii en is erg leuk om te doen.

het is best uitgebreid van zowel het spel zelf als het maken van je eigen personage.

ook zijn er genoeg spullen om te 'kopen' voor je player.

het speelt ook lekker en het commentaar is ook erg leuk.

een paar nadelen;
-het effect geven levert (voor mij) nogal wat moeite op
-je kan geen foto van je inladen zodat jou gezicht wordt nagemaakt. (wel bij de Xbox 360 en ps3)
-de graphics konden na mijn mening wel beter ookal heeft de wii een wat mindere videokaart erin zitten

al met al een lekker spel om thuis te spelen en je hoeft gelukkig niet zo'n pokke eind lopen als in het echt. (jaja, ik weet het , je hebt ook van die karretjes )

4 sterren