Pocket Bravery (2023)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Fighting

Ontwikkeld door Statera
Uitgegeven door PQube en Statera

Ga de strijd aan in een retro-geïnspireerde vechtgame. Kies uit een gevarieerde lijst met personages en neem het op tegen tegenstanders over de hele wereld, mogelijk gemaakt door rollback-netcode, of speel lokaal met vrienden. Beheers de kunst van elementaire gevechten en ontketen ultieme aanvallen.

• vanaf donderdag 20 juni te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf donderdag 20 juni te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf donderdag 20 juni te koop voor de PlayStation 5
avatar van theo79
Als ik zo links en rechts de reviews mag geloven is dit een behoorlijk goede fighting game. Is geloof ik al uit op steam en zal waarschijnlijk later deze maand voor de Switch en Playstation verkrijgbaat zijn. Mijn interesse is in ieder geval meer dan gewekt.

Ja. Ik kijk hier ook naar uit. Hebben de demo een week terug op de Switch gedaan en die was erg goed. Speelde vlotjes en die pixelated artstijl is leuk om te zien en afwisselend genoeg om het een eigen smoel te geven tussen de massa's soortgelijke vechters. Lijkt me erg aardig.