Assassin's Creed (2007)

Mobile / PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Ubisoft en Gameloft
Uitgegeven door Ubisoft

Het spel speelt zich af tijdens de Derde Kruistocht in de middeleeuwen. De speler kruipt in de huid van een lid van het genootschap van Assassijnen, genaamd Altaïr (Arabisch voor 'de vogel'). De speler is in staat te reizen door drie steden: Jeruzalem, Acre en Damascus. Altaïr, een te schande gemaakte moordenaar, probeert in zijn queeste zijn oude status bij de Assassijnen terug te krijgen.

Goodfella_90 schreef:

Zulke graphics heb ik nog nooit gezien! Ik bekeek een filmpje met een achtervolging door Jerusalem en hier en daar ziet het er gewoon levensecht uit.

Klopt daarom kijken zoveel mensen uit naar deze game. En dan ook nog met een super toffe verhaal lijn (zeer orgineel) en geweldige gameplay !

avatar van rpger
Game ziet er goed uit, ik ben benieuwd!

avatar van welleweirdo
Hoe kan deze game nou een stem hebben? Hij is nog niet eens uit...

Beetje vreemd inderdaad

avatar van Tha)Sven
Hoe kun je nou weten of de game een zeer originele en goede verhaallijn heeft?

avatar van Foetsj_NL
Die verhaallijn is al bekend ..

Ook al het einde dan ?

avatar van Foetsj_NL
Nee dat ( gelukkig ) niet. Maar je weet toch onderhand wel dat het origineel is ? ..

Tha)Sven schreef:
Ook al het einde dan ?

Het einde is nog niet officieel bekend maar ik heb een gerucht gehoord dat het een Sci-Fi einde krijgt,, Lijkt me niet echt toepasselijk maar we zullen het zien.

Weer een stem..nobody doet zijn naam eer aan.

Spawn NL schreef:

In een van de eerste demo's zag je dat er iemand wakker werd in het ziekenhuis. Dus misschien iets dat te maken heeft met tijdreizen ?

Foetsj_NL schreef:

Ja klopt dat had ik ook gehoord, maar ik betwijfel of ik het tof ga vinden dat deze setting zich afspeelt in de toekomst :S

avatar van gemaster
Het was toch al een tijdje duidelijk dat het ging om tijdreizen? Kan me een aflevering van Gamekings herinneren waarin Boris dat vertelde.

avatar van Foetsj_NL
Nou het is nog niet helemaal duidelijk wat de bedoeling zal worden. Alleen Ubisoft weet het mysterie ...

avatar van Wildsurf
Wat kijk ik uit naar deze game zeg. Van de maker van PoP: SoT wat een van mijn favo games allertijden. Alleen september? Ik dacht die pas rond november uitkwam?

avatar van JohnWilliams
Nee hoor September al!!! Kan niet wachten, dit gaat een topper worden ik voel het.

avatar van Obscure Thing
September dat klopt toch niet.
ik hoop van wel!!

avatar van JohnWilliams
Heb op Wikipedia gekeken...inderdaad November. Moet ik dat even Corrigeren?

JohnWilliams schreef:
Heb op Wikipedia gekeken...inderdaad November. Moet ik dat even Corrigeren?

Kzal het ook nog even na kijken, maar ik geloof dat november inderdaad de juiste is ja

Edit: inderdaad 9 november.

Wat wacht ik hier al lang op!!!!!
Uitstellen zal wel weer met die vista Sp1 te maken hebben.

Als ik die trailers kijk krijg ik al zin om te spelen.
Even proeven van de sfeer en de gameplay zal al heerlijk zijn.

Tynos schreef:
Wat wacht ik hier al lang op!!!!!
Uitstellen zal wel weer met die vista Sp1 te maken hebben.

Kan, maar ik denk het eigenlijk eerlijk gezegd niet.
Overigens weet ik zeker dat Ubisoft ons niet teleur gaat stellen! Dit word zeker een pracht Game als ik alles zo zie en bekijk!

Gelukkig wordt het een trilogie, nog twee delen hierna om van te smullen.

Is dat al officieel bevestigd?

avatar van Foetsj_NL
Ja.Daarbij komen er ook drie boeken en een CGI film waarbij jij beslissingen kan nemen en dus nooit de film hetzelfde is.

Gelukkig wordt het een trilogie, nog twee delen hierna om van te smullen.

Dat is volledig nieuw voor mij, lijkt me wel erg leuk. Hopelijk worden ze ook net zo goed als de 1ste (tenminste deze lijkt me goed, je weet het maar nooit of die goed is).

Foetsj_NL schreef:

Dat klinkt ook erg leuk, lijkt me ook een totaal nieuwe ervaring.
Nu moet ik dus waarschijnlijk al 2 trilogieen kopen, deze en Mass Effect

Je hebt het druk Tha)Sven

avatar van Tha)Sven
Ja ik ben blij dat ik genoeg gewerkt heb deze zomervakantie Maar helaas gaat het geld alweer snel op aan rijbewijs, tv, pc, xbox360 spellen ... en dan ook nog uitgaan
Maar ik red het wel

avatar van Foetsj_NL
Jammer dat er nog ontzettend veel bugs inzitten. De presentatie op de GC vond ik daarom echt waardeloos. Het was een grote bugparadijs. Altair die mensen wegduwde zonder dat er mensen stonden, textures die nog niet scherp waren, vreemde acties in gevechten. Ik hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen.

avatar van Naomi Watts
Is algemeen bekend dat als de game afgerond is dat ze daarna heel de game gaan doorlopen om fine te tunen. Dat heeft Ubisoft ook gewoon aangegeven