The Legend of Heroes: Trails to Azure (2011)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC / PlayStation Portable / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Nihon Falcom en PH3 GmbH
Uitgegeven door Nippon Ichi, Joyoland, Clouded Leopard en Nihon Falcom

Het verhaal van Lloyd Bannings gaat verder in The Legend of Heroes: Trails to Azure! In het kielzog van de gebeurtenissen na Lloyd's terugkeer naar Crossbell, heeft de Special Support Section nieuwe leden en nieuwe taken. De toenemende spanningen in Crossbell en de druk van twee naburige politieke machten bedreigen echter zowel de veiligheid van hun huis als de integriteit van hun team.