Paper Trail (2024)

Macintosh / Android / Apple iOS / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Puzzle

Ontwikkeld door Newfangled
Uitgegeven door Newfangled en Netflix

Een top-down puzzelavontuur over het verlaten van huis en ontvouwt zich in een papieren wereld. Jij speelt als Paige, die haar thuis voor het eerst verlaat om te gaan studeren. Op je reis leer je om de wereld te vouwen en twee kanten samen te brengen om puzzels op te lossen, nieuwe gebieden te ontdekken en lang vergeten geheimen te onthullen.