Bye Sweet Carole (2024)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Little Sewing Machine en Meangrip
Uitgegeven door Just For Games

Een thriller game geïnspireerd door grote animatiefilms. Lana Benton wordt in een mysterieuze betoverde tuin gegooid om af te rekenen met gevaarlijke wezens. Na het ontdekken van een aantal brieven besluit Lana het spoor te volgen van Carole Simmons, een meisje dat in de negentiende eeuw ontsnapte uit een weeshuis. Het gebouw wordt nu geteisterd door een kolonie van wilde konijnen die een portaal naar het rijk van Corolla kunnen openen.

Fonzzz002 (crew)
Wanneer Disney liefhebbers het zo zat zijn dat Disney geen 2D films meer maakt, dat ze denken "we doen het zelf wel!".

Aan de hand van de trailer zou ik haast een pre-order plaatsen, alleen laten ze nog niets over de gameplay zien. Een point and click adventure? Visual novel? Dragon's Lair achtige game? We shall see.

Fonzzz002 schreef:

...een meer klassieke platformer. Als ik de Triva op deze pagina moet geloven. Daar ben zeker niet rouwig om. Als het ook lekker vloeiend speelt.