Metaphor: ReFantazio (2024)

Alternatieve titel: Metafā: Rifantajio

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Atlus
Uitgegeven door Atlus en Sega

Bepaal je eigen lot en stijg boven je angsten uit in een fantasiewereld, die je nog niet eerder hebt gezien. Beladen met een verontrustend mysterie, staat het koninkrijk op de rand van de afgrond. Nu moet je op reis gaan, obstakels overwinnen en banden smeden met je vrienden.

• vanaf 11 oktober te koop voor de PC
  • vanaf 11 oktober te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 11 oktober te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf 11 oktober te koop voor de Xbox Series X/S

Behold, de Creator's Voice!

Kewle combo artists bijelkaar! Narration suckt wel...

Klinkt niet slecht. (als in : omschrijving) en ziet er ook aardig uit. En...Atlus. Tja...meestal is het dan wel dik boven de middenmoot. Toch ook maar even op de wishlist plaatsen voor een sale.