Pet in TV (1997)

PlayStation / PlayStation Portable / PlayStation 3 / PlayStation Vita
Simulation

Ontwikkeld door MuuMuu
Uitgegeven door Sony

In Pet in TV neemt de speler de controle over een virtueel huisdier. Kiest uit een selectie van PiT's en geef ze een naam. Laat het huisdier een 3d wereld verkennen en laat deze bijleren door kennis te maken met omgevingen en objecten. Als de PiT vermoeid of geblesseerd raakt, dan kan dr. Y een reparatie toepassen. Doordat PiT puzzels oplost kan je beloond worden met diverse upgradechips. Hierdoor kan je nog beter reageren op de situaties die zich voor doen tijdens je speelsessie.