Infinity Strash: Dragon Quest - The Adventure of Dai (2023)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Square Enix, Game Studio en KAI GRAPHICS
Uitgegeven door Square Enix

Het is nu vele jaren geleden dat The Hero de vrede in het land heeft hersteld... In een wereld die wordt gekweld door de machten van het kwaad, gaan een zwaardvechter en zijn metgezellen op pad om Hadlar, de Dark Lord, te verslaan. Op een afgelegen eiland in de zuidelijke zeeën leeft een jongen genaamd Dai tussen monsters, verlangend om ooit zelf een held te worden. Alles verandert wanneer de Dark Lord weer tot leven komt. Met een nieuwe crisis waarmee de wereld wordt geconfronteerd, doet Dai een belofte aan zijn mentor, ontmoet hij nieuwe vrienden en leert hij langzaam over zijn eigen onontkoombare lot. Dit is het begin van Dai's avontuur en zijn zoektocht om een ‚Äč‚Äčechte held te worden.