Age of Empires III: The Asian Dynasties (2007)

PC / Macintosh
Strategy

Ontwikkeld door Ensemble en Big Huge
Uitgegeven door Microsoft en MacSoft

The Asian Dynasties is de tweede uitbreiding voor Age of Empires III. In dit deel gaat de aandacht helemaal naar de Aziatische wereld, ten tijde van de kolonisatie. De uitbreiding bevat naast nieuwe speelbare Aziatische beschavingen ook nieuwe content en een aantal nieuwe gameplay elementen, waaronder nieuwe manieren om te winnen en om te handelen, willekeurig gekozen 'maps' stijlen en vijftien nieuwe Aziatische wonderen.

avatar van Zuzuu
Een trailer van het spel is te zien via gametrailers.

Zag er erg goed uit, handig dat je je leider binnen kan houden want dat betekent dat je niet zo snel kan verliezen, zag er mooi uit ook die vlammenwerper en het gevecht ook. Wanneer is de Releasadata?

avatar van Zuzuu
Dat is op 23 oktober 2007.

Dat is al erg snel, ben jij van plan om de Game aan te schaffen Zuzuu of ben je er wat minder enthousiast over als mij?

avatar van Zuzuu
Ik ben niet echt van plan om het te kopen.

avatar van leroy*
who had ik maar een pc waar ik dit op kon spelen:(

leroy* schreef:
who had ik maar een pc waar ik dit op kon spelen:(

Dan moet je er een paar spellen of gooien of een nieuw PC kopen

avatar van leroy*
Een nieuwe PC kopen jaa ik heb maar 600 mhz en 256 ram :O maar ik heb nog maar net een betere dan hiervoor die had maar 64 ram

avatar van Jorge-E
Super, AOE III boeide me niet zo veel maar ik ben AOE verslaafd.

Ik speel deze game dagelijks online. Geweldig veel opties en uitgebreid. Dagelijk kom je weer nieuwe dingen tegen. Ook leuk om de missies tegen PC te proberen. waarschuwing: ZEER VERSLAVEND!

avatar van Jorge-E
Een vraagje...

In de uitbreiding The Warchiefs is er ook heel wat bijgekomen voor de Europeese volkeren. Zoals bijvoorbeeld de Saloon waar je huurlingen uit kunt halen, extra units, een paars randje rond de card als hij oneindig keer kan verstuurd worden, of groen als hij voor team is...

Dus mijn vraag is, zijn er hier ook voor de Europeese en Amerikaanse volkeren wat verbeteringen gebeurd?

avatar van ps3me
Jorge-E schreef:
Een vraagje...

Als je the warchiefs hebt geïnstalleerd te samen met AoE 3 en asian dynasty, dan kan je met zowel de aziatische volkeren als met de rest. Maar je kan dan volgens mij geen saloon maken. (weet het nog niet zeker. heb alleen nog maar de campaign uitgespeeld).

De campaign in dit spel is, net als in the warchiefs, fantastisch. Dit deel vind ik nog de beste van de 2, vooral omdat ik houd van samurai's en ninja's Echt leuk dit spel, zeker een aanrader.

avatar van Ruud007
Beste uitbreiding, zeker om de volkeren: Japan, China en India. Deze delen geen dingen, zoals de Fransen en Engelsen wel hebben qua huizen en barrakken. Deze zijn zeker het interessantst en kunnen goed opboksen tegen de Spanjaarden of Portugezen, terwijl de inheemse volkeren haast geen kans maken.

Prachtig spel en zeker een 4,5 waard