Viking: Battle for Asgard (2008)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Adventure / Action

Ontwikkeld door Creative Assembly en Hardlight
Uitgegeven door Sega

Binnen het rijk van de Noorse goden vindt een hevige strijd plaats. De godin Hel is verbannen, omdat ze Odin, Heer van Asgard, heeft weerstaan. Kwaad om haar lot heeft Hel een leger ondode krijgers verzameld om Midgard, het rijk der stervelingen, te knechten en Ragnarok te tergen, hetgeen zal leiden tot een apocalyptische strijd die Asgard en de goden zelf zal vernietigen. Skarin, een veelbelovende jonge krijger, krijgt de taak om Hel te stoppen en de toekomst van de mensheid te beschermen. Stort je in gevechten met mythische krachten en vaardigheden. Verken de werelden en versla je tegenstanders met een arsenaal van meedogenloze gevechtstechnieken.

avatar van DylanVR
je hebt geen 10€, je gaat nog naar school zeker:)

avatar van Starmaster501
Nja ik had 250. Maar ik kocht de tv van me ouders en die kochten een nieuwe. 200 euro weg.
Daarna kwam ik wat leuke spellen tegen, 50 euro weg.
Ik heb hier nog een bakkie met wat kleingeld erin en dat is 7 euro. Dus heb nog 4 nodig.
En ik ben geen 25 nee. Dus tuurlijk ga ik nog naar school. Ik ga volgend jaar naar groep 6! Jeej

avatar van DylanVR
staat mijn neus er nog op,:)

avatar van metaledje
Ik ben nu pas begonnen met spelen, waarom scoren dit soort spellen altijd meteen zo hoog? leger gevechten zijn gewoon bijna niet te doen in al die chaos zonder meehelpende cursor om specifieke mannetjes te selecteren. dan maar niet te spreken over de traagheid die optreed met tientallen mannetjes in beeld, vergeten jullie dit gewoon zomaar ff? Zo speel je een game niet!! de game is ook veel te moeilijk. de vrij lange battle in de 2e wereld waarbij je ruim 8 shamans moet killen,en je eigen shaman moet inzetten,is bijna niet haalbaar!! al met al best leuk maar geen gedachtenhanger!!!

avatar van THiZ-iZ-MaDNeSS
Geweldig spel. Het is eentonig dat ik moet toegeven maar dat zie ik bij deze game door de vingers. Replay waarde is hoog. Moeilijk is het niet echt aangezien je gewoon weer spawned.