Gas Station Simulator (2021)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Xbox Series X/S
Simulation

Ontwikkeld door Drago
Uitgegeven door Drago, HeartBeat, Movie Games en MD

Koop een verlaten tankstation in hartje niemandsland en herstel het tot zijn oude glorie. Ruim puin en kapotte meubels op, repareer de muren, schilder en versier de ruimte naar wens. Maar geef niet meteen al je geld uit aan het uiterlijk, bewaar ook genoeg voor apparatuur. Koop wat niet gerepareerd kan worden en begin je klanten te bedienen om geld te verdienen voor verdere renovaties en verbeteringen.

Neigt wel naar leukste simulator wellicht die ik tot dusver speelde.

Sfeervol te noemen hoe je bijvoorbeeld het ochtendgloren ziet doorbreken lekker aan het werk op je pompstation langs een typisch Amerikaanse woestijnweg.

Af en toe een vliegtuigje dat voorbij komt.

De manier waarop eigenlijk aan elke activiteit wel een kleine mini game is verbonden.

Licht verhalend met een paar events rondom je louche oom tot nu toe.

Weet het geheel tot nu zeer aangenaam en prettig speelbaar te houden.

Apart trouwens hoe dit soort games hier vrijwel niet in trek zijn.

Staan veelal niet eens op de site.

Terwijl dit toch wel sterk de kant op gaat van een prachtig verzorgd gamepje in niets karig zoals sommige andere simulators wel helaas.