Knight Rider 2 (2004)

PC / PlayStation 2

Ontwikkeld door Davilex
Uitgegeven door Davilex

Knight Rider 2 is gebaseerd op de bekende jaren 80 Tv-serie. Je stapt opnieuw in de superauto KITT. Hierin neem je het op tegen vele vijanden waaronder Garth & Goliath en KARR. Ondek de vele nieuwe opties zoals het elektrisch schild, de Micro Jam en drie verschillende wapens. Het spel bevat elf "uit de serie gebaseerde" nieuwe missies en verbeterde visuele effecten.

1,0
Deze ontwikkelaars hebben héél veel slechte namen op hun naam staan, maar beloofd dit spel iets goeds? Helaas niet. Het spel heeft erbarmelijke graphics, slecht geluid bij veel actie, slechte besturing,... Kortom: ik wou het spel eens uitproberen en het is eigenlijk gewoon niet leuk om te spelen! Cijfer: 1*!

avatar van Dragonslayer
1,0
Mee eens, erg slecht spel. Zelfs voor een echte Knight rider fan als ik was er niks aan.

Ha,Ha, Davilex waar is het fout gegaan

jellecomicgek72 schreef:
Ha,Ha, Davilex waar is het fout gegaan

Toen ze het bedrijf Davilex oprichte .

avatar van jassertje
Deze uitgever heeft al heel veel slechte spellen op hun naam staan maar eindelijk kwam dit spel kon davilex toch nog iets moois uitbrengen..... Niet dus dit spel is echt super slecht, ik vind het een schande voor knight rider

Greetz..

avatar van yurrenstein12
Knight Rider 2 - Story Mode...

Iedereen hier is zeer negatief over dit spel, maar in dit YouTube filmpje ziet het spel er toch veelbelovend uit. Ik zal het eens downloaden en branden op een CD, om te kijken of het was is.
Ik ben benieuwd .

Wordt vervolgd .

avatar van yurrenstein12
Ik heb het spel gespeeld! Ik snap niet dat veel mensen hier dit een baggerspel vinden . Oke, er zijn natuurlijk wat minpunten, maar voor mij was deze game meer positief dan negatief.

Pluspunten:
- Het spel heeft goede graphics. Ik speel het spel op een moderne computer op de hoogste resolutie (1600x1200) en het ziet er in mijn ogen allemaal heel erg goed uit.
- Het spel heeft een leuke gameplay. De missies zitten leuk in elkaar. Ik heb alleen de eerste 3 missies gedaan, omdat ik vastzat, maar die levels vond ik al een goed begin. De rest heb ik op YouTube gezien, en het ziet er echt heel leuk uit allemaal.
- Leuke muziek. Het spel heeft een leuke remix gemaakt van het Knight Rider themalied, erg leuk.
- De wapens van K.I.T.T. zijn goed gedaan. Erg leuk om te zien hoe elk wapen uit de auto schuift, en het is natuurlijk vooral leuk om die te gebruiken .

Minpunten:
- Het sturen van de auto. Het sturen van de auto is het grootste minpunt van de game. Het sturen gaat veel te stug en is vaak erg ittitant. Erg jammer .
- De camera in sommige levels. In de eerste missie met de raketten is de cameramode erg irritant. Samen met de stugge besturing is het echt vreselijk moeilijk om die raketten te ontwijken. Ook als je een sprong maakt, bijv. over een grote kloof, dan moet je dat vaak zien in slow motion, wat mij niet zo fijn ligt.
- Je levens. In missie 3, met de helicopter, deed ik mijn best om op alle manieren de raketten te ontwijken, maar het was altijd raak. Het was maar gewoon geluk hebben dat je toevallig niet geraakt werd, of dat hij gewoon mis schoot. Ook weer erg jammer.
- Het microjammen. Het microjammen duurt iets te lang, wat ook weer een klein minpunt is.

Ondanks de vele minpunten vind ik deze game toch wel geslaagd. Als dit spel door bijv. Electronic Arts was ontwikkeld, dan was dit waarschijnlijk een meesterlijke topgame geweest, maar helaas.

Een voldoende,

avatar van markwiering
In het verleden toen ik bij een vriend van mij te spelen was, had hij dit spel gespeeld. Alhoewel ik het zelf niet gespeeld had, vond ik het spel er heel leuk en spannend uitzien. Mijn vriend had mij een kopietje meegegeven van het spel zodat ik het ook kon installeren op mijn computer. De installatie was gelukt, alleen ik kan het spel niet opstarten, want dan vraagt hij om de originele CD-ROM. Blijkbaar heeft Davilex dit spel beveiligd met een kopieerbeveiliging, wat ik heel jammer vind. Als Davilex dit spel niet beveiligd zou hebben met een kopieerbeveiliging, zou ik dit spel nu kunnen spelen en ook mijn mening erover kunnen geven. Hetgeen wat ik nu zeg, is puur gebaseerd op hetgeen wat ik in het verleden op het computerscherm van mijn vriend gezien heb. Dat komt neer op een 4.