Cyberpunk 2077: Phantom Liberty (2023)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S
Shooter / RPG

Ontwikkeld door CD Projekt
Uitgegeven door CD Projekt, Warner Bros. en Bandai Namco

Deze uitbreiding voor Cyberpunk 2077 neemt V mee op een dodelijke spionage-missie. Maak kennis met Solomon Reed (Idris Elba), een FIA-agent voor de nieuwe Verenigde Staten van Amerika. Gedwongen om samen te werken in een onmogelijke race om te overleven!

Ik ben heel benieuwd.

Geen idee of ik dit op de PC gedraaid krijg. Maar het staat wel op de planning om in de toekomst op 'iets' te spelen samen met Starfield, Baldurs Gate 3 en Final Fantasy XVI. Maar is dit uberhaupt het officiele artwork? Ik vind het namelijk wel vreemd om Elba niet front & center te plaatsen als je dan toch zo'n grote naam weet binnen te halen.

Sinner schreef:

Yup is officiële cover art. Is denk ik dezelfde dame als op de cover van het origineel maar deze keer kun je d'r snuit zien

avatar van drezic
Okay. Ik ben nu wel helemaal om. Van een day-one cyberpunk 2077 hater naar een fanboy.

Deze uitbreiding is wat het origineel destijds waarschijnlijk had willen zijn: gelikt, spannend en divers. Dogtown is een prachtige toevoeging. Het ziet er fantastisch uit en de toegevoegde spelelementen zijn zeer vermakelijk, net als de verhaallijn.

Het verbaasd me dat ik de eerste stemmer ben. Spelen dit, mensen!

drezic schreef:

Het verbaasd me dat ik de eerste stemmer ben. Spelen dit, mensen!

Nu alle updates zij verwekt ben ik toevallig vorige week ook maar weer eens aan begonnen incl deze uitbreiding. Dus ik denk dat ik over paar weken wel een cijfer heb.

Rujar schreef:

Ik ben benieuwd!