Ratchet and Clank: Going Commando (2003)

Alternatieve titel: Ratchet & Clank 2: Locked and Loaded

PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Vita
Platform

Ontwikkeld door Insomniac
Uitgegeven door Sony

In het tweede spel, Ratchet and Clank: Going Commando, worden Ratchet en Clank uit hun luilekkerleventje geteleporteerd naar het Bogon-sterrenstelsel door een bedrijfsleider genaamd Abercrombie Fizzwidget, die Ratchet opleidt tot commando-soldaat van Megacorp, zijn bedrijf, om een gestolen "Experiment" te vinden...

avatar van VengefulSpartan
Leuk vervolg op R&C 1

avatar van Wii00
Aardig deel 2 maar lang niet zo goed als deel 1 en 3

toch nog 4*sterren

Game_Kaza
Beslist de beste RAC game. De gadgets en weapons zijn niet te goed waardoor het makkelijk word. Vrolijke en uitdagende missies. Je moet het niet onderschatten andersga je toch eraan.
En het blijft gewoon langer leuk dan nodig is.

Muziek en verhaal is niks specials. Jammer, was het wel zo dan zou deze een 5 krijgen.

avatar van equalizersound
de zelfde briljante humor als in deel 1 upgrade systeem werkt goed ik vind het alleen jammer dat als je de ryno hebt dat het dan zo simpel word ik geef een 4

joeri592
hoge score!

avatar van wiiplayer
hoge score!
Terecht!

joeri592
ik heb hem nu ook maar zo leuk vind ik hem eigenlijk niet, hij is vooral erg makkelijk

Natan85
En? Als ge maar leut hebt zeg ik dan altijd, en daar zijn de Ratchet games koning in

avatar van wiiplayer

Jammer, geniale Game.

avatar van rockgamer
joeri592 schreef:

veels te makkelijk inderdaad. daardoor gaan dit soort games snel vervelen