ThinkTanks (2003)

PC / Macintosh / Xbox
single player / online

Ontwikkeld door Bravetree
Uitgegeven door Garage, Akella, Purple Hills en Microsoft

In deze toekomst worden gevechtstanks bestuurd door de hersenen van voormalige soldaten, om te voorkomen dat een buitenaards ras zijn eigen oorlogen moet voeren. Als één van die soldaten ben je in opstand gekomen en ben je op een missie om je cohorten te redden. Er zijn drie soorten tanks beschikbaar: licht, middelzwaar en zwaar, waarbij snelheid wordt afgewisseld met bepantsering en wapens. Met tank-power-ups, boost-pads en schilden kun je jouw tank een voorsprong geven op de concurrentie. Alle veldslagen worden gehouden in verschillende gevechtsarena's, die verschillende landschappen tentoonspreiden. Van de weelderige groene eilanden tot spookachtige lavalanden, de speler doorkruist terrein dat bijna net zo dodelijk is als zijn tegenstanders.