Toy Story 2 (1999)

Alternatieve titels: Toy Story 2: Buzz Lightyear to the Rescue | Toy Story 2 Action Game | Disney/Pixar's Action Game: Toy Story 2

PlayStation 3 / Nintendo 64 / PC / PlayStation / Sega Dreamcast / PlayStation 5 / PlayStation Portable / PlayStation Vita / Macintosh

Ontwikkeld door Traveller's Tales
Uitgegeven door Activision

Gebaseerd op de gelijknamige tekenfilm. Jij speelt Buzz Lightyear en jouw doel is om Woody te redden uit de handen van een speelgoedverzamelaar. Maar je wordt door vele speelgoed-slechterikken tegen gehouden. Gewapend met je laser ga je herkenbare locaties af als Andy's kamer, de speelgoedwinkel en het vliegveld. To infinity....and beyond!

avatar van Belhifet
Goede herinneringen aan deze game! Ik vond dit altijd zeer vermakelijk. Leuke vijanden en grappige opdrachten. En soms kon het nog best moeilijk zijn.

Heb het ooit 1 keer gespeeld maar die keer dat ik het spel had gespeeld ben ik alweer vergeten, dus stemmen zit er niet in. Misschien ooit nog eens proberen in mijn volgende leven

avatar van Zuzuu
Ik heb deze spel ook niet gespeeld, maar ik vond de film wel de moeite waard om naar te kijken.

avatar van Bart Tönjann
Zeer goeie herrineringen aan, al was dat in he ps1 tijdperk. Toen vond ik de graphics overweldigend. Nu waarschijnlijk niet meer, maar ik behoud me enthousiasme van tóen en bekroon deze game met 4 (welverdiende?) sterren.

avatar van Foetsj_NL
Deze moet nog ergens bij mijn onder het stof liggen, gekopieerd van de bibliotheek welliswaar !

Ik zou echt niet meer weten hoe het er uit zag !

Kooshiba
Mijn eerste game ooit op mijn playstation 1. Vond het écht een vet spel toen...

Ik vond de game eigenlijk maar gewoontjes aanvoelen. De controls waren (gelukkig) lekker makkelijk en de graphics waren voor die tijd ook best goed. Maar na een tijdje had ik het ook wel gehad met de game. Cijfer: 2,5/5!

avatar van Jim Carrey
Veel Leuker dan Deel 1 eigenlijk Buzz Lightyear steelt helemaal de show in dit Spel maar wel te Goed en niet zo slecht als ik in een ander Spel heb gezien dus kortom : Ik ben hier eigenlijk heel tevreden over.

* * * *

Volgens mij is er nog een spel van Toy-Story dat is met koffers. Weet alleen de titel niet. Wat Foetsj_NL zei: dat ging zo ook bij ons met de Bibliotheek

Game_Kaza
Vond het een erg leuke game me veel leuke missies. Maar opgeefmoment moest je de "lock-on" functie gebruiken in de lift. Dit ging compleet fout en het cirkeltje bleef rood tot in de eeuwigheid, waardoor ik het niet meer verder speelde.

avatar van ps3me
Er leuk spel en veel te doen, leuk dat je zo klein bent in de mensen wereld aangezien je speelgoed bent

avatar van KKOPPI
ik speelde deze game altijd bij mijn oom, toen ik nog 5 was. De beste herinneringen aan dit spel!

avatar van wiiplayer
1,0
Minstens zo slecht als de film.
Echt harde bagger!

avatar van ps3me
wiiplayer schreef:
Minstens zo slecht als de film.
Echt harde bagger!

Waarom dan?
Ik vond het allemaal nog wel mee vallen, en als klein kind was ik niet zo kritisch was games betreft. En het is ook een kindergame.
En, het valt allemaal wel mee als je je indenkt dat het voor 5, 6 en 7 jarigen is..

Had dit spel gekregen toen ik een weekendje in het ziekenhuis verbleef, al een tijdje geleden natuurlijk.

Puur jeugdsentiment.

leuke spel hoop dat deel 3 ook leuk word

ik heb deze game vroeger helemaal kapotgespeeld. Ik was toen ook echt een die-hard toy story fan haha. Verder leuk spel, nogal eenvoudig maar weet er verder niet veel meer van. Mischien een keer downloaden.

avatar van Mafurios
Ik heb deze game echt helemaal grijs gespeeld toen hij nieuw was het enige probleem probleem was dat de besturing niet heel fijn was maar verder was het echt een top game voor die tijd persoonlijk vind ik deze net wat beter dan mario 64 maar deze is natuurlijk ook wat ouder.
Aan de andere kant worden de 3D mario's er nou niet bepaald beter op maar ik heb galaxy 2 nog niet geprobeerd wel wat beelden gezien maar de 2D versies blijven me toch altijd meer aanspreken.

Hoe dan ook dit was gewoon een topgame voor zijn tijd. leuke omgevingen leuke uitdagingen en nog steeds leuk om af en toe uit de kast te halen. helaas is 3 niet zo goed geworden.

avatar van wolly
ik heb dit spel al best wel lang, vroeger kwam ik niet verder dan die vuilnisbak

avatar van wolly
nu kom ik wel bij die winkels enzo.

nuf
ps3me schreef:

Voor die leeftijdscategorie is het niet, ik speelde dit met veel plezier toen ik 9 was en toen was het al 'tricky'. Wel uit kunnen spelen door eindeloos geduld.

avatar van yurrenstein12
Leuk spelletje, maar na een paar uur ben ik er weer een beetje op uitgekeken.

avatar van TonyTHorror
Hele mooie herinneringen aan dit spel. Wist goed de 'feeling' van de films over te brengen, vooral omdat het alle bekende settings benut. Was opvallend genoeg één van de beste (/leukste) N64 games die ik heb gespeeld. Zucht..

SouthParkFan
Geweldig nostalgisch spel. Schreeuwend achter de PC en PSX zitten in de pauzes van school, geweldig. 4.0*, dit punt geld voor PS1 en PC.

avatar van Miss.Blonde
1,5
Vroeger als kind gespeeld, dus vanwege nostalgie opnieuw gespeeld. Ik voel nog wel waarom ik dit als kind leuk vond (ook vanwege de films), maar toch vind ik het nu niet leuk genoeg om te blijven spelen. Heb het daarom ook niet helemaal uitgespeeld, tot level 5 gekomen. Toen was ik het beu en dat komt voornamelijk door de besturing en de camera. Dat is zo ongelofelijk kut dat ik er gek van werd. Dat level met die boom... Je wil niet weten hoe vaak ik daar vanaf ben gevallen. Dat herinner ik me zelfs ook nog als kind.

Tja, het blijft een oude game dus dat reken ik het niet voor af, maar qua besturing en vermaak vond ik het maar magertjes.