Elden Ring: Shadow of the Erdtree (2024)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door From
Uitgegeven door Bandai Namco

Herrijs en keer terug naar de Lands Between om het Land of Shadow te ontdekken. Toen de oude goden en gewoonten plaats moesten maken voor de nieuwe orde, dreigden ze te verwelken in de schaduw van de immer glanzende Erdtree. Maar wat onder de oppervlakte ligt heeft ook de potentie opnieuw op te bloeien en as maakt vruchtbare aarde...

• vanaf 21 juni te koop voor de PC
  • vanaf 21 juni te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 21 juni te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf 21 juni te koop voor de Xbox One
  • vanaf 21 juni te koop voor de Xbox Series X/S

avatar van jellecomicgek72
Ja hele dope trailer inderdaad. Ben echt net uit de wereld van Elden Ring gestapt maar krijg er nu alweer helemaal zin in na het zien van deze trailer.

avatar van DarthSolidKevin
Ik ben ook wel heel benieuwd, maar 40 euro voor één uitbreiding vind ik wel wat aan de hoge kant. Ik wacht even de recensies af.

avatar van Manny Calavera
DarthSolidKevin schreef:

Ligt er wel aan hoeveel uur je aan speeltijd krijgt. Heb het vermoeden dat je hier zo de content krijgt van wat flink wat andere games niet aan uren aan kunnen bieden.

avatar van JacoBaco
Deze aankomende DLC gaat hetzelfde level-up-mechanisme van Sekiro gebruiken. Dit betekent dus dat spelers alleen een level omhoog kunnen gaan als ze bepaalde minibazen / bazen killen. Kortom, het wordt een tandje moeilijker gemaakt. Want grinden werkt in dit geval niet meer.

avatar van jellecomicgek72
JacoBaco schreef:
Oh serieus? Dat wist ik niet. Weet niet of ik dit nou zo heel leuk vind eigenlijk. Heb gelukkig een hele sterke Melee character met strength op 99 dus das geen probleem maar dit vind ik niet echt een denderende verandering eerlijk gezegd.

avatar van JacoBaco
Het zou nog een 1 april grap kunnen zijn, maar dat heb ik niet gechecked

Had 't ook al gelezen... Idd juist om te voorkomen dat lui er met hun level 300 char doorheen kunnen breezen. Vind het voortijdig ook wat crappy klinken, beetje cheap progress reset feel.