Big Rigs: Over the Road Racing (2003)

Racing

Ontwikkeld door Stellar Stone
Uitgegeven door Activision en GameMill

Bestuur vrachtwagens, en probeer als eerste zonder je lading aan de streep te komen. Ondertussen moet je geen rekening houden met de politiewagens die achter je aan zitten, want die zijn er niet.

0,5
gisteren met een maat gespeeld. lol. raar hoe die vrachtwagens sneller kunnen rijden... in hun ACHTERUIT!

man , ik ga dit spel nog ni eens een punt geven. zo slecht. eventjes over heuvels rijden?

avatar van jirachi04
Nooit naar Limburg geweest? Daar rij je wel vaker even over een heuveltje zoals de Putherberg .

jirachi04 schreef:

stippie schreef:

Ik ga nooit naar duitsland

Huh? Maar limburg ligt toch in de Antillen?

avatar van jirachi04
stippie schreef:

Was sagen Sie?!

jirachi04 schreef:

Was sagen Sie?!

avatar van wolff

avatar van Cassevis
Ik moet zeggen dat er een verband zit tussen het niveau van het spel en het niveau van de gesprekken hier.

avatar van LimeLou
maar dit spel is ook niet voor hersenloos knallen, het is ook gewoonhet racen enzo als mensen datnietaankunen moetenze lkr zelfweten lol

avatar van jellecomicgek72
dit spel is niet voor herseloos racen en wa enemies omverrije, maar net als dit jaar, hoe en wat, ga daar maar es overna,, de tijd van dom racen is voorbij

avatar van LimeLou
lol man jij snap tenminstemattie lolxd;)

Ik wacht nog steeds op deel 2

Logbia
Het is ongelovelijk dat deze ontwikkelaar deze game nog steeds op de officiele website staat xD.

Games - stellarstone.org

die tekst die erbij staat ook whaha

Zelfs een online versie :

Big Rigs Online - COMING SOON - yourewinner.com

avatar van LimeLou
Nice zal deze game wel graag een keertje willen proberen, en via een browser is dat wel lekker handig.

avatar van Cassevis
Zeker handig, in de winkel haast onbetaalbaar

SouthParkFan
Geweldig spel,leuke gebeurtenissen,overtreft al je verwachtingen.
Oh nee,dat was Rayman.

SouthParkFan
Saai spel. Het is racen,met jezelf. Geen tegenstanders,geen politie zoals overal wordt weergegeven,gewoon met een lelijke truck voor je uitrijden. Het zit vol bugs. Misschien leuk als iemand van 3 tot 8 er even voor gaat zitten,maar die zal er na een 20 minuten ook al weer klaar mee zijn.

2.0*

Logbia schreef:

Games - stellarstone.org

die tekst die erbij staat ook whaha

Zelfs een online versie :

Big Rigs Online - COMING SOON - yourewinner.com

De game is al zo algemeen bekend geworden omdat het gewoon zo slecht is. Het heeft gewoon bijna een cult status. Het is misschien geen uithangbord maar het trekt ongetwijfeld bezoekers.

SouthParkFan
Dit heb ik als nieuwe beschrijving gestuurd

Bestuur vrachtwagens, en probeer als eerste zonder je lading aan de streep te komen. Ondertussen moet je geen rekening houden met de politiewagens die achter je aan zitten,want die zijn er niet.

Stomste spel ooit, 5*

einned schreef:
Stomste spel ooit, 5*

Troll

avatar van ilovePS3
lolzzzzz

SouthParkFan

Goede recensie. Dat zzzzzz was misschien overbodig,maar dat maak je weer helemaal goed met 'lol'

avatar van Dragonslayer
0,5
Zonder twijfel het beste spel aller tijden!

Vrijwel alles is perfect aan dit spel. In dit filosofische science-fiction race spel kun je dingen doen waar je al jaren van hebt gedroomd. Je racet met een truck die werkelijk alles kan! Je kunt zonder verlies van snelheid heuvels op van 90 graden en je kunt DWARS DOOR gebouwen, bomen en andere dingen heen rijden.

Dit spel zet de wetenschap en de filosofie helemaal op z'n kop. Vandaag de dag is het nog steeds niet duidelijk of een deeltje sneller dan het licht kan bewegen. Maar in dit spel is dat mogelijk! Met de achteruitstand van de truck kun je oneindig versnellen en zelfs meteen weer tot stilstand komen. Ook brengt dit spel meerdere boodschappen mee die je aan het denken zetten. Bijvoorbeeld: wat is er buiten deze wereld en is daar oneindige ruimte? Je kunt hier zonder problemen met je truck verkennen en antwoord op deze vraag gaan zoeken.

Ondertussen voert de tegenstander zeer geavanceerde mindfuck technieken uit waardoor je compleet op het verkeerde been wordt gezet. De tegenstander blijft namelijk bij de start staan waardoor je totaal in de war raakt, zo erg dat je bijna vergeet dat het een race spel is! Dit extreem hoge AI zou in elk spel aanwezig moeten zijn! En als dat nog niet genoeg is... Je hebt nog te maken met onzichtbare en geluidsloze politieauto's. Je ziet ze niet maar je voelt gewoon een constante dreiging.

Het wonderbaarlijke geluid doet hier ook zijn bijdrage aan. Er is geen muziek, hierdoor voel je de mysterieuze en spannende sfeer in dit spel extra goed, zonder dat het afleidend is.

Op grafisch niveau is dit spel revolutionair. Het spel is zo zwaar dat mijn gaming pc er lang over deed om het spel te laden. De omgeving ziet er precies uit als hoe de wereld er over 100 jaar uitziet als dit soort fantastische games elke dag uitgebracht zouden worden! Het is zelfs zo dat het laatste level grafisch zo zwaar is dat geen enkele pc het voor elkaar krijgt om dat level te draaien zonder vast te lopen.

Een dikke 5.0!

Je bent vergeten te stemmen

Pastichio Rocker
Het grappige is dat de meeste stemmers hier alleen dat filmpje van Gamespot hebben gezien.

avatar van Shpongle
beste spel ooit.

SouthParkFan
En ook de Angry Videogame Nerd is uiteindelijk bij dit spel uitgekomen.
AVGN: Big Rigs Over the Road Racing | Cinemassacre Productions
Prachtige review!