Big Rigs: Over the Road Racing (2003)

Racing

Ontwikkeld door Stellar Stone
Uitgegeven door Activision en GameMill

Bestuur vrachtwagens, en probeer als eerste zonder je lading aan de streep te komen. Ondertussen moet je geen rekening houden met de politiewagens die achter je aan zitten, want die zijn er niet.

Pastichio Rocker
Zo slecht is het niet hoor. Vermakelijker dan bv een Clive Barker's Jericho.

0,5
Het is geen groot spel dus kun je snel downloaden. Heeft mijn broer gedaan en dan heb ik ook eventjes gespeeld. Pas daarna las ik de review.

Stemmen door enkel een review te lezen zou helemaal belachelijk zijn.

avatar van rockgamer
ik weet bijna zeker dat jij dit spel al kenden voordat je het speelde, en dat je het helemaal niet gespeeld hebt zoals bijna iedereen hier maar gewoon 0,5 sterren geeft

rockgamer schreef:

Kerel, ik heb het wel gespeeld. Mijn broer heeft het gedownload ne het lezen van een review. Ergens in die review stond "we can't stress this enough: don't play this game" en dan wordt je wel erg nieuwsgierig. Hij downloadde dus het kleine spelletje en heeft het aan mij en wat vrienden laten zien omdat het zo slecht is, zo slecht zelfs dat het grappig is.

rockgamer schreef:
Sure

Geloof dan maar wat je wilt he, maar ik ga echt niet voor de lol 0.5 stemmen hoor.

Jorge-E schreef:

sure

*zucht*

avatar van jirachi04
Waar kan je dit spel downloaden op een veilige website?

avatar van Cassevis
Waarom zou je dit gaan spelen? Pure tijdverspilling toch

Pastichio Rocker
Dat is toch met alle games het geval?

avatar van jirachi04
Ik heb er een paar gevonden ,maar kan niet controlleren of ze wel veilig zijn.

avatar van Cassevis
Pastichio Rocker schreef:
Dat is toch met alle games het geval?

Vind je alle games pure tijdverspillng???

Pastichio Rocker
Yup. Je bent zo een paar uur kwijt wanneer je een game speelt.

avatar van yurrenstein12
0,5
Mijn God, wat een verschrikkelijk spel!! (Ik heb het spel gespeeld)

YouTube - Gamespot's Alex Navarro reviews Big Rigs.

Ik vindt het nog bijzonder dat Gamespot een 1.0 geeft voor dit spel, ik zelf geef een 0,5

Pastichio Rocker
Dat filmpje kenden we nog niet.

Pastichio Rocker
En Gamespot neem ik sinds het ontslag van Jeff Gerstmann niet meer serieus wat scores betreft.

yurrenstein12 schreef:
Mijn God, wat een verschrikkelijk spel!! (Ik heb het spel gespeeld)

YouTube - Gamespot's Alex Navarro reviews Big Rigs.

1 uit 10, komt dus toch op hetzelfde neer als een halve ster

eigenlijk heeft dit spel hier nog een te hoge rating...een paar mensen gaven het een 5, waarvan sommige eerst ook een 0,5 gaven.belachelijk dus
ik heb het zelf nooit gespeeld en ben dat ook zeker niet van plan!

Pastichio Rocker
Je weet niet of het spel een te hoge rating heeft want je hebt het nooit gespeeld.

Je bent er zeker ook zoeen die alvast cijfers geeft voor games op basis van meningen van anderen?

Pastichio Rocker schreef:

Ten eerste: naar wat ik lees en het filmpje dat ik gezien heb, kan ik er echt wel heel zeker van zijn (net zoals iedereen met gezond verstand) dat niemand dit spel 5 sterren waard vindt. En als het mensen zijn die eerst een 0,5 geven en dan een 5, dan weet ik dat het zoiezo niet klopt. Ik heb ook wel eens mijn eigen waardering aangepast, maar dat was dan met een halve ster. Je kunt iets niet na het nog een keer gespeeld te hebben, het opeens 4,5 ster meer geven.
Dusja, op basis daarvan kan ik zeker zeggen dat hij hier nog een te hoge rating heeft.

Ten tweede: Ik zei toch echt duidelijk dat ik het niet gespeeld heb en ook niet ga doen, dus heb ik gestemd? ga ik stemmen? NEE

Sorry voor de lange uitleg, maar die is blijkbaar nodig voor sommige mensen.

Pastichio Rocker
Mensen die hun mening baseren op basis van een 2 minuten durend filmpje en meningen van anderen... Dan ben je gewoon een schaap.

bé bé bé

Pastichio Rocker schreef:

Oh, hier wordt ik zo moe van.....Ik heb het niet gespeeld en heb er ook geen mening over!
Ik zei alleen dat hij een te hoge rating heeft omdat mensen het een vijf hebben gegeven, terwijl ze eerst een 0,5 gaven. Dat betekent dat dat géén serieuze waarderingen zijn, maar die worden toch mee gerekend.

En probeer niet opnieuw zo triest mij woorden in de mond te leggen.

avatar van Ricxz92
0,5
Ik ga hem vanavond is downloaden, kijken of het echt zón toppertje is.

avatar van wolff
Pastichio Rocker schreef:

2 sterren? wat een traktatie voor de makers van dit spel, dit is echt shit. dit spel is niet eens echt speelbaar, je moet racen maar als de tegenstander niks uitvoert noem ik dit echt geen racespel.

ik heb het gespeelt, mocht je het willen: pirate bay, meeste seeders zijn meestal wel oke. (als je zo erg verveelt)

avatar van Ricxz92
Wat een wereld spel! een dikke 0,5*

avatar van rockgamer
benjiq schreef:

Sorry voor de lange uitleg, maar die is blijkbaar nodig voor sommige mensen.

oke, 3 onterechte 5 sterren, maar 10tallen onterechte 0,5 sterren

Klopt, maar aangezien zowat iedereen die het wel gespeeld heeft het ook een 0,5 geeft (behalve Pastichio Rocker dan), maakt het niet zoveel uit.