Horizon Chase 2 (2022)

Xbox One / Xbox Series X/S / PC / Apple iOS / Macintosh / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch
Racing
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Aquiris
Uitgegeven door Aquiris

Dit is het vervolg op de bekroonde arcade racer Horizon Chase Turbo. Ook dit vervolg grijpt terug naar het ongecompliceerde arcade racen uit de jaren '90. Race door landschappen met levendige kleuren en tal van weersomstandigheden. Haal je tegenstanders in door snelle reflexen en het gebruik van lachgas.

Ahh wat tof dat hier een vervolg op komt zeg! Heel erg genoten van deel 1

Ja deze ga ik ook tzt checken

Vroeg of laat inderdaad ook wel. Ben nog altijd met deel 1 bezig. Zo af en toe eens tussendoor. Blijft met Hotshot Racing wellicht mijn favoriete retro-racer.