OutRun 2 (2003)

Arcade / Xbox
Racing
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Sega en Sumo
Uitgegeven door Sega en Microsoft

Race achter het stuur van een Ferrari-sportwagen met een vriend op de passagiersstoel. Net als voorheen kan de speler zijn koers en de soundtrack zelf bepalen. Er zijn drie modi beschikbaar; OutRun Race, Heart Attack en Time Attack. In OutRun Race moet je door checkpoints racen om extra tijd te krijgen, voordat de tijdlimiet verloopt. Bij Heart Attack heb je als opdracht om de verzoeken van je medepassagier uit te voeren. Dit kunnen taken zijn zoals het driften door bochten, over een gemarkeerde baan rijden of het omstoten van pionnen. Na het succesvol volbrengen van deze missies krijg je hartpunten, die je kunt verliezen als je auto van de weg raakt.