Hocus Pocus (1994)

Platform

Ontwikkeld door Moonlite
Uitgegeven door Apogee

Hocus Pocus is een jonge tovenaar die twee doelen heeft in zijn leven: Een plaats krijgen in de tovenaarsregering van Lattice en om te trouwen met zijn liefje; Popopa. Om dit te bereiken moet hij een lange reis maken door allerlei levels met tegenstanders die er alles aan doen om je te laten falen.

avatar van pkunk
Standaard platform frut. Leuk voor die tijd, maar niets bijzonders. 2,5 *

Is zeler geen slecht spel hoor. Mijn beoordeling komt nog tzt maar dan wil ik eerst wat meer games (incl. deze) uitgespeeld hebben voor ik een objectieve mening kan geven.

En dan niet uitgespeeld van ram bam door de levels vliegen maar serieus elk hoekje en gaatje uitkammen.

Game_Kaza
Aardig spel, vooral als kind. Maar inderdaad is het niet een heel special spel.

2,5 - 3*

RE123
vet spel ik heb hem vroeger uitgespeeld

RE123
dit is egt een geweldige game en anders dan alle andere platformers

aan deze game heb ik nog goeie herineringen dit was mijn eerste spel ooit ik begon het te spelen toen ik 4 jaar oud was

de liedjes enzo zijn nog steeds geweldig de graphics waren ook goed voor die tijd

alle 31 levels in dit spel zijn geweldig vooral the moon level
of the tree level je moet in deze game ook 3 eindbazen verslaan

ik vind het alleen jamer dat ik het spel nergens meer kan vinden en ik weet ook niet waar ik hem kan downloaden kon ik dit prachtige spel maar nog eens spelen

ik vind dit spel in een woord top 5*

avatar van Belhifet
Gewoon te vinden op DOS games archive hoor. Je hebt misschien wel DOSBox nodig om het geluid enzo in orde krijgen.

oke bedankt

avatar van rustugan
speelde dit altijd bij een vriend van me, op 1 of andere manier vond ik het er maar eentonig uitzien. De graphics waren daarentegen wel mooi voor die tijd. Kan me ook nog herinneren dat de Ai van het spel te simpel was, we hadden hem altijd snel uitgespeelt.