Shadow Hearts: From the New World (2005)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Nautilus
Uitgegeven door Aruze, XSEED en Ghostlight

De jonge Johnny Garland, heeft al een zwaar leven achter de rug. Een tragisch ongeluk heeft hem zijn vader, jongere zus en een flink deel van zijn geheugen ontnomen. In Amerika hoopt de jongeman een nieuw leven op te starten als privé-detective. Zijn eerste zaak zal hem nog lang heugen. Johnny's eerste opdracht is het lokaliseren van een vluchteling. Buiten zijn wil om zit de speurder al snel tot zijn nek in de mystieke problemen. Gelukkig krijgt hij op het juiste moment hulp uit onverwachte hoek. De bovennatuurlijke premiejager Shania staat hem bij tijdens moeilijke momenten.

avatar van metaledje
WAUWIE!!!Wat een enorm vette game weer, ik was al helemaal versteld van het 2e deel, dezelfde gevoelens komen weer helemaal terug bij dit deel. Niet veel veranderd.een enkel nieuw ding toegevoegd,maar daar kan ik niet mee zitten. Verhaal is top en boeiend, Het blijvende judgment ring systeem blijft uitermate geschikt. HOOGVLIEGER der ps2 RPG's!!!! 4.5*