Master Detective Archives: RAIN CODE (2023)

Nintendo Switch
Adventure / Action

Ontwikkeld door Too Kyo
Uitgegeven door Spike Chunsoft

Maak een einde aan de heerschappij van mysteries in dit fantasierijke detective-avontuur! Kanai Ward, de stad van de regen, is in de greep van ontelbare onopgeloste mysteries. Verken de stad in een volledige 3D-omgeving en vind oplossingssleutels die helpen bij het oplossen van zaken.

Weird-ass spel dat ik tijdens mijn recente bizz-trip heb aangezwengeld. Momenteel nog bezig met de eerste case, maar wat een verzameling van typisch Japanse spel-modi en verhaal-aannames die je maar moet willen geloven.