Sands of Salzaar (2021)

PC / Macintosh / Apple iOS / Android
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Han-Squirrel
Uitgegeven door Han-Squirrel en XD

Sands of Salzaar is een strategie-actie-RPG in een open wereld die zich afspeelt in een uitgestrekte woestijn. Het oude rijk is gevallen, waardoor rivaliserende stammen moeten vechten om controle over de grote woestijn. Ze weten weinig van de zaden van de duisternis die elke dag in de schaduw groeien. Bouw en beheer je troepen van een enkele eenheid tot een machtig leger, en leid ze vervolgens in enorme veldslagen tegen je vijanden. Op welke manier, is aan jou: pas je held aan met een breed scala aan vaardigheden en talenten. Kies met welke facties je een alliantie wilt aangaan en plan je strategieën zorgvuldig om jezelf te ontwikkelen in een eenzame wolf, een rijke handelaar, een stadsheer of een oorlogsintrigant.