Dragon Ball Z: Kakarot - Bardock: Alone Against Fate (2023)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door CyberConnect2
Uitgegeven door Bandai Namco

Ervaar het verhaal van Goku's vader, Bardock, die er alleen voor staat om te vechten tegen zijn lot en het tuig van het universum. Bardock is een krijger en behoort tot het ras van de Saiyans. Hij spendeert zijn dagen met het binnenvallen van planeten samen met zijn medekrijgers. Dit verandert als er een incident plaatsvind op de planeet Kanassa, waardoor Bardock ervan overtuigd raakt dat zijn thuisplaneet in moeilijkheden verkeert.