David vs. Goliath (2004)

Ontwikkeld door Full Armor
Uitgegeven door Zango

Dompel jezelf onder in een klassiek verhaal, waarin de grootste underdog uit de geschiedenis centraal staat. Vernietig plunderende vijanden met slinger en steen, voordat je de tiran Goliath confronteert. Bevecht robots in een dertigtal levels en herover het verwoeste dorp van David. David moet zijn volk zien te redden door gebruik te maken van geavanceerd wapentuig, welke voornamelijk bestaat uit raketten en granaten. Na het volbrengen van elk level krijg je een score op basis van jouw prestaties. De tijdspanne, de schade die je ontvangt en toebrengt alsook de precisie van jouw schoten hebben invloed op jouw eindscore.