Aurora's Journey and the Pitiful Lackey (2023)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5
Action / Platform

Ontwikkeld door the Not so Great team
Uitgegeven door the Not so Great team en Gamera Nest

In 1927 gaat Aurora Aylesworth, een jonge 19-jarige astronoom, op reis om haar vader te vinden, die vier jaar eerder verdween terwijl ze de overblijfselen onderzocht van een ruimteschip dat in 1908 op aarde neerstortte, Eureka, en waaruit eigenaardige wezens voortkwamen die robotos worden genoemd en die nu, op hun eigen manier, in de maatschappij zijn geïntegreerd. Maar Aurora zal niet alleen zijn op haar reis: ze zal de hulp hebben van haar trouwe Lackey, een roboto die al bij haar is sinds ze een kind was, evenals vrienden en andere mensen die ze tijdens haar reis zal ontmoeten, terwijl ze het moet opnemen tegen de gevaarlijke Brainless, misvormde versies zonder geweten of intelligentie van de vreedzame robotos en die, om een of andere reden, lijken te willen voorkomen dat Aurora haar doel voltooit.