Sail Forth (2022)

Macintosh / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Action / Simulation

Ontwikkeld door Festive Vector
Uitgegeven door The Quantum Astrophysicists Guild

Zet de wind in de rug en stort je in dit avontuur over een enorme oceaan die tientallen excentrieke regio's omspant. Ontdek talloze eilanden vol met hun eigen flora, fauna, vriendelijke mensen en angstaanjagende vijanden. Achtervolg op speelse wijze een groep nieuwsgierige dolfijnen, bewonder de schoonheid van de zon die wegzakt in een ijzige horizon, of ren achter een groep laffe criminelen aan om hun excuses aan te bieden op de melodie van razende kanonnen.