Sengoku Dynasty (2023)

Action / Simulation
single player / online

Ontwikkeld door Superkami
Uitgegeven door Toplitz

Beleef een episch avontuur in het oude Japan. Bouw je eigen dorp in een prachtige vallei aan de oceaan. Bescherm je vrienden tegen de gevaren en groei van eenvoudige boer uit tot legendarische man. Ontmoet uitgewerkte NPC's, smeed allianties en word bekend door missies uit te voeren. Handel, romantiek, een gezin stichten, een gemeenschap opbouwen, bewoners beheren. Wees een leider!

Ik zou zweren dat de hoes rechtstreeks hiervan gekopieerd is.

Undeniable!

Fonzzz002 schreef:
Ik zou zweren dat de hoes rechtstreeks hiervan gekopieerd is.

Als je een mailtje richting Neil doet krijg je misschien nog een extraatje.

Sinner schreef:

Als je een mailtje richting Neil doet krijg je misschien nog een extraatje.

Denk t niet hoor, Neil heeft t veel te Druck, mann!