Viewfinder (2023)

PC / PlayStation 5
Puzzle

Ontwikkeld door Sad Owl
Uitgegeven door Thunderful

Daag je perceptie uit, herdefinieer de realiteit en geef de wereld om je heen een nieuwe vorm. Viewfinder zal urenlang interessante en leuke ervaringen bieden terwijl er achtergelaten mysteries worden blootgelegd. Geef de realiteit een nieuwe vorm: breng naast foto's ook schilderijen, schetsen, screenshots en ansichtkaarten tot leven terwijl je de wereld een nieuwe vorm geeft. Je leert de geheimen van de wereld kennen, de reden waarom deze bestaat, met de vrijheid om te creëren. Verken meerdere werelden die allemaal samenhangend zijn en vergelijkbare, maar complexe verschillen bevatten.