Pachi Pachi 2 On A Roll (2022)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5
Puzzle

Ontwikkeld door Dolores
Uitgegeven door Hidden Trap en Eastasiasoft

Onze geliefde dieven Fujiko en Robin zijn erin geslaagd te ontsnappen aan de politie van Money City. Burgers zijn echter niet blij met deze situatie, daarom hebben ze besloten een nieuw zoekteam op te richten om ze voor eens en voor altijd te vangen en de stabiliteit in een van de grootste casinosteden ter wereld te herstellen. Doe mee aan dit nieuwe avontuur samen met Agent Rin, een meisje dat de wapens opneemt. Verkleed je als een ninja met Hoshi en Kaoru en ga een strijd om de eer aan. Help een paar prachtige boeren die samen met Emika en Tsuyu worstelen in een steeds veranderend klimaat. Geniet van een fascinerend gevecht met Hara, onze vrouwelijke duivel in een spookachtige school. Nieuwe boards, nieuwe missies, nieuwe meisjes en nog veel meer in Pachi Pachi On A Roll 2.