Hell's High Harmonizers (2020)

Macintosh / Nintendo Switch / PC / PlayStation 5
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Dear Done Dead
Uitgegeven door PLiCy en Ukidadensetsu

Hel, het land waar de doden wonen. Bewoners zijn altijd bezig met verschillende dingen zoals het opruimen van hun zonden, erover nadenken, lui zijn en een poging tot opstand tegen de hel. In deze life-sim word je een helse ambtenaar, een 'Harmonizer', en je werkt voor de vrede van de 69371-wijk waaraan je bent toegewezen. Geniet van het leven in de hel, waarin je soms overlegt en samenwerkt met de overige bewoners.