Gravity Circuit (2023)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door Domesticated Ant
Uitgegeven door PID

In een post-apocalyptische wereld waar gevaarlijke robots ronddwalen worden de inwoners bedreigd door een oude vijand: The Virus Army. Tijden geleden waren ze verslagen, maar nu zijn ze uit de schaduw opgedoken met als doel wereldheerschappij. De verzwakte Guardian Corps hebben geen andere keuze dan hulp vragen van de held uit de vorige oorlog, genaamd Kai, die de krachten van het mysterieuze Gravity Circuit gebruikt. Reis als Kai door de futuristische wereld en schakel het kwaadaardige brein achter deze chaos uit.