Dark Summit (2001)

Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Xbox
Sports

Ontwikkeld door Radical
Uitgegeven door THQ

Op de hellingen van Mt. Garrick heb je de taak de plaatselijke bevolking onder de indruk te brengen met je snowboardkunsten. Zo krijg je toegang tot de grotere en betere hellingen. Er zijn 45 uitdagingen die je moet voltooien waarbij je nieuwe gebieden beschikbaar maakt en waarmee je meer respect kunt verdienen. Laat je tricks aan de mensen zien om reputatiepunten te verdienen en bereik uiteindelijk de top.

avatar van Spawn NL
Redelijk vreemde snowboard game. Zeker geen topper in elk geval.

De omgevingen zijn niet realistisch, dat vink ik niet zo erg maar ze zijn gewoon wazig. Achter je snowboard hangt een vreemde gloed en de snelheid is ook wat wazig gedaan.

Tegen elkaar in de multiplayer is wel grappig voor even maar kon me ook niet voor lange tijd boeien.
Verder vond ik de tricks ook vrij kleurloos.

Dat vat de game voor mij een beetje samen, een beetje kleurloos allemaal. 2**