GRID Legends: Enduring Spirit (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Racing
single player / online

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Electronic Arts

Race naast Yume Tanaka als Lara Carvalho met Seneca; voor het eerste GRID of Legends-toernooi met de iconische Fuji International Speedway. Met een gloednieuwe Endurance-modus, vier wagens, acht verhaalevenementen en drie Career-evenementen moet je één met de wagen worden om de overwinning te behalen in de uitlopers van de berg Fuji.