Tabula Rasa (2007)

RPG / Action
multi player / online

Ontwikkeld door Destination
Uitgegeven door NCsoft

Je stort je in een intergalactisch avontuur waarin je het wereldwijde verloop van een oorlog beïnvloedt. Na een reis van vele lichtjaren probeert een coalitie van rebellen te voorkomen dat xenofobische buitenaardse wezens het heelal domineren. Hierbij gaat het om de twee groeperingen: de Bane, een buitenaards volk, en the Allied Free Sentients (AFS), het menselijke ras. Als rebel beschik je over diverse futuristische wapens, zware bommen en de geheimzinnige Logos-kracht. De intelligente vijand is vastberaden om hun doel te bereiken en het is jouw taak om hen te stoppen.

avatar van Zuzuu
Klik hier voor de trailer.

avatar van Tha)Sven
Vreemde hoes, het lijkt erop dat je kan kiezen tussen een goede en kwade kant op de cover .. Tabula Rasa, wat betekent dat ook alweer ?

Tha)Sven schreef:

Het is denk ik Latijn voor 'onbeschreven blad'.

avatar van Foetsj_NL
Het ziet er goed uit !

Wanneer komt hij uit ?

avatar van Zuzuu
De release datum is nu toegevoegd. Het spel komt dus uit op 2 Oktober 2007.

Tabula Rasa betekent letterlijk: de behoefte/mogelijkheid om te starten vanaf het begin. In dit geval gaat het om herstarting van de wereld.

avatar van jaspertje3
Toch weer uitgestelt begreep ik. Zag al wel een pre-order pakketje in de winkel liggen

avatar van rpger
Deze game is van Ultima creator Richard "Lord British" Garriott, Een levende gamelegende. Het spel ziet er een beetje uit als een Halo MMORPG zonder de RPG in MMORPG dan, volgens mij is het meer een shooter aan de beschikbare previews te zien.

Vanwege een gebrek aan belangstelling wordt Tabula Rasa op 28 Februari 2009 stopgezet. Het spel zal vanaf 10 Januari voor iedereen gratis te spelen zijn.