Shadow Man: 2econd Coming (2002)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Acclaim
Uitgegeven door Acclaim

'Shadow Man' pakt de draad van het eerste deel met de niet-dode held Mike Le Roi weer op. Net als in de vorige versie beschikt hij over een gespleten persoonlijkheid en verandert hij in Deadside in de beruchte 'Shadowman'. Je kan als twee totaal verschillende figuren spelen die ieder over hun eigen acties en vaardigheden beschikken. Op je tocht door Deadside kom je tijdens je pogingen de Grigori dwars te zitten overal de meest wanstaltige beesten en duivels tegen.

avatar van Mega Man
Ik heb deze versie nooit gespeeld maar kon wel uit verschillende berichten op websites en in magazines opmaken dat deze game niet kon tippen aan het meesterlijke Shadow Man op de PC en Nintendo 64. Ergens wel vreemd waarom dit mindere 2e deel wel op deze site staat en de eerste niet.

avatar van metaledje
Toch vond ik hem niet te slecht,was aardig te doen, het spel moet het vooral hebben van de sfeer, er zit een heerlijk creepy sfeertje in!! 3.5*

avatar van Mega Man
Waar blijft de originele (en veel betere) Shadow Man op Gamesmeter?

Any one?

avatar van Shangri-la
Je kunt hem heel makkelijk zelf toevoegen hoor.

ik heb deel 1 nu ingestuurd. ff wachten op de goedkeuring.

Vind deze deel 2 trouwens stukken minder