SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake (2023)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Platform

Ontwikkeld door Purple Lamp
Uitgegeven door THQ

Zeemeermintranen die wensen vervullen, in handen van SpongeBob en Patrick... Wat kan er mis gaan? Oké, de krachten die het universum bijeen houden kunnen bezwijken, waardoor er portalen naar Wenswerelden worden geopend. Maar dat is geen probleem voor onze favoriete spons... met het juiste pak aan!

• vanaf dinsdag 31 januari te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf dinsdag 31 januari te koop voor de PC