
Mario Kart 8 Deluxe: Booster Course Pass (2022)
Nintendo Switch
Racing
single player / multi player / online
Ontwikkeld door Nintendo
Uitgegeven door Nintendo
Deze uitbreidingsset voor Mario Kart 8 Deluxe brengt 48 nieuwe circuits, met bijbehorende nieuwe cups, om elkaar en jezelf in uit te dagen. In zes sets van nieuwe en klassieke banen uit de gehele Mario Kart-serie, kun je genieten van races door echte locaties, zoals Tour London Loop en Tour New York Minute. Of keer terug naar de halfpipes en snelheidsboosts van Merry Mountain en Wii Maple Treeway.
Trailer
https://www.youtube.com/watch?v=1uZDbDoDAq4
Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.
Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Yoshi's Island vind ik zo'n goeie game! Dus heel erg blij met deze nieuwe baan

Ja dito, heel vaak her- en uitgespeeld. Deze MK track ziet er geweldig uit!
Wel 3 keer Mario kart tour tracks, maar Incl. Amsterdam

Nieuwe Mario Kart 8 Deluxe-dlc komt op 9 maart uit, bevat Amsterdam Drift | Nieuws | Gamer.nl
Leuke trailer, ga er volgende week weer een avondje van genieten.

Helaas geen tijd om deze komende dagen aan te slingeren. Dus de nieuwe banen moeten nog eventjes wachten.
Amsterdam Drift (Mario Kart Tour): Boring. Alleen het deel onder water vond ik wel aardig.
Riverside Park – (Mario Kart: Super Circuit): Frustrerende en niet boeiende baan.
DK Summit (Mario Kart Wii): Deze was leuk. Ruim parcours en sneeuw blijft leuk.
Yoshi’s Island (nieuw): Lijkt op een hoop al bestaande banen maar is best aardig.
Bangkok Rush (Mario Kart Tour): Ongeïnspireerd en suf.
Mario Circuit (Mario Kart DS): Heel degelijk, was prima.
Waluigi's Stadium (Mario Kart: Double Dash): Dit maakte mijn avondje MK nog wel goed, nostalgie!
Singapore Speedway (Mario Kart Tour): Voor een stedenbaan wel leuk met hoogte en veel kleuren.
Zolang ze het grootste deel van de packs volproppen met grafisch matige banen uit Tour of DS ben ik gewoon teleurgesteld. Maar ze kunnen het wel, zo'n Waluigi's Stadium is gewoon awesome en oogde ook fraai. Al is wel duidelijk dat de Switch visueel niet zo pakkend meer is, kan niet wachten tot ze eens Nintendo titels in 4K op de Switch 2 uit gaan brengen over 1 of 2 jaar.
Maar grafisch juist enorm mooi. Wellicht omdat ik op handheld switch oled speel…!?!
Maar de Amsterdam track is dope. Leuk dat het Nederland , trams, tulpen, grachten etc en geen 1 op 1 kopie van tour, want die had geen onder water gedeelte.
Riverside park ziet er ook heel erg mooi en gedetailleerd uit. Leuke track.
DK summit ook fun, de minste van deze cup, maar de half pipes, jumps en sneeuw is leuk.
Yoshis island!!! Mijn God echt heel gaaf. Nostalgie, feest van herkenning en de track is gewoon zo mooi gemaakt. Typische Yoshi story karakters erin.
Bangkok rush: hele vervelende saaie track
Mario circuit: ik hou wel van dit soort tracks, leuk, niet hoogstaand, maar fun.
Waluigi’s Stadium: nooit fan geweest van deze track en ziet er behoorlijk lelijk (kwa graphics) uit met al dat bruin
Singapore Speedway: deze track zag er wel geweldig uit en was ook leuk om te doen
Anyway, meer tracks is altijd welkom, maar van mij mogen ze ook stoppen met die steden tracks.
Maar goed. Hoogtepunten voor mij - de N64 en de GBA banen. De eerste heb ik niet gespeeld, de 2de heb ik al heel lang niet meer gespeeld (buiten in andere Karts). Dus waren 'als nieuw' voor mij. Enkele van mijn favoriete Wii tracks zijn herwerkt. Nu heb ik de WiiU wel onder mijn tv staan en is ook dat deel speelbaar. Maar leuk dat klassieke tracks (voor mij) als Maple Treeway (!) en Mushroom Gorge net wat mooier uitzien. En handheld speelbaar zijn. De nieuwe tracks! Allemaal leuk om te zien, maar met name Merry Mountain en Yoshi's Island vond ik zelf erg leuk. Ook de Tour tracks vond ik helemaal niet zo een ramp. Een Sydney Sprint en een Bangkok Rush vond ik bvb leuk vanwege de combinatie van muziek en uiterlijk (ook al was de laatste niet de spannendste om door te racen). Een Singapore Speedway of New York Minute vond ik (samen met Sydney) gewoon erg fijn om te spelen. Ik vind wel dat ze zich eigenlijk een klein beetje meer moeite hadden moeten doen in die Tours om de muziek op de een of andere muziek wat op het land zelf aan te passen (zoals bvb Sydney en Bangkok).
Absoluut niet ontevreden. Zal wellicht een 4 worden. Of de laatste 2 drops moeten al echt slecht worden. En dat lijkt me haast onmogelijk.
Vanaf 12 juli is pack 5 te spelen!
Vond de vorige pack, kwa tracks interessanter. Maar we krijgen nu ook nieuwe coureurs toch!?
Klik de link aan, daar staat het.
Ik vind deze pack weer interessanter. Tenminste weer een Gamecube-baan erbij, al is het nog schandalig weinig na 5 packs. Helaas ook weer stedenbanen, maar wie weet vallen ze mee.
Vijfde dlc-set Mario Kart 8 Deluxe verschijnt aanstaande woensdag | Gamer.nl
Vanaf 12 juli is pack 5 te spelen!
Nice! Die op dat schip (Cube) is altijd een favorietje van me geweest.
Hoewel het vermakelijk blijft om rondjes te rijden had ik toch wel de hoop dat ze iets meer bijzonders zouden afleveren qua banen in deze dlc. Die nieuwe personages boeien mij ook niet trouwens.
Feather Cup
Athens Dash (Mario Kart Tour) -> voor een Tour-parcours verrassend leuk met goed gebruik maken van hoogteverschillen.
Daisy Cruiser (Mario Kart: Double Dash!!) -> leuk om weer eens te spelen, als baan verder niet al te bijzonder.
Moonview Highway - (Mario Kart Wii) -> vermakelijk, maar doet wel erg denken aan zo'n ander parcours in de game met rijden door het verkeer. De bom-wagentjes zijn wel grappig.
Squeaky Clean Sprint - (New!) -> Niet super origineel, je bent verkleind en rijdt door de badkamer, maar de uitwerking vind ik best leuk gedaan.
Cherry Cup
Los Angeles Lap - (Mario Kart Tour) -> Typische Tour-baan. Beetje verwarrend ritje ook. Niet top, wel oké.
Sunset Wilds - (Mario Kart Super Circuit) -> deze had heel tof kunnen zijn maar is veel te leeg aan details, vooral bij het strand.
Koopa Cape - (Mario Kart Wii) -> goed ontworpen en creatief parcours met uitdaging.
Vancouver Velocity - (Mario Kart Tour) -> is door de kleuren best mooi uitgewerkt, maar is ook weer zo'n Tourbaan met weinig franje.
Bij elkaar een prima pack, maar ik merk wel dat ik bij nieuwe packs steeds meer een ''oja, nou ik ga het maar even een keer spelen want ik heb ervoor betaald'' gevoel heb. Je kan er niet omheen draaien dat je kijkt naar een game die visueel gewoon 10 jaar oud is en dringend toe is aan een vervolggame met nieuwe standaarden. Maar dit was best een geslaagd pack, weinig echt op aan te merken.
Aangezien het blijkbaar dus toch geen ramp meer is om een paar jaar tussen releases te gooien zou ik haast zeggen wacht maar een 5tal jaar op zijn minst. Ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben die dit met regelmaat nog gaat spelen.
Kan je eventueel naast een 3D Mario of een Oracle of Ages / Seasons remaka ala windwaker net zo goed een Metroid Prime 4 (+ 2 en 3) en een F-Zero of zelfs Fire Emblem Pathway en Radiance uitbrengen. Inclusief een deel 3rd party support.
Heb je een net zo sterke line-up klaar liggen.
Denk dat de Mario Kart franchise juist heel hard toe is aan een echt nieuw deel, met tientallen nieuwe banen met een veel hogere grafische standaard en ook met nieuwe gameplaymechanismen. Je kan al onder water en heel soms vlieg je stukjes, maar er zit meer in denk ik.
Dikke kans dat de Switch 2 volgend jaar met een nieuwe 3D Mario opent, daarna Tears of the Kingdom in opgepoetste versie toont maar daarna is het wel echt tijd voor Mario Kart 9.
Moonview Highway hadden ze er van mij mogen uitlaten / vervangen door iets anders. Komt wel uit mijn vorige favoriete Wii maar die 'rij een een rondje door de stad' bannen vind ik over het algemeen saai.
...daarna is het wel echt tijd voor Mario Kart 9.
Daarna ja. Na een jaar of 3-4. Laat ze eerst eens buiten een Mario 3D en wellicht Prime 4 ook eens een aardige verrassing tonen in de vorm van F-Zero (die ook een grote fanschare heeft). Of wat anders leuks uit de mouw schudden.
Ik zou het wel grappig vinden als ze ala Crash Kart een adventure mode erin zouden stoppen. Je hebt natuurlijk nog vrijelijk de championchips, maar door bvb een flut verhaal met 8 coins die ieder in een eigen Kingdom bij een eindbaas (unlockable) te plaatsen houd je iedere wereld wel in een soort thematje om creatief mee om te gaan. (niet vrij rijen - maar eerder kiezen tusen nodes zoals sonic of super mario whatever).
Wat challenges en verrassingen zoals nieuwe onderdelen, paintcoat, etc etc
Lijkt me best een aardig ideetje. Net zoals een course creator.
Je kan al onder water en heel soms vlieg je stukjes, maar er zit meer in denk ik.
Het vliegen zou nog wat uitgebreider kunnen, maar of dat echt past weet ik niet. De huidige stukjes daarin vind ik ook niet echt super. Met de Tour versies hebben we banen die elke ronde net even anders zijn, dus dat zullen ze ook wel houden. Verder zit ik me echt af te vragen wat ze nog kunnen gaan toevoegen. Onder water hebben we, anti-grav hebben we (lichtelijke wipout vibe), gewoon karten zit er nog in. Motoren hebben we.
Wat zie jij nog aan mogelijkheden eigenlijk?
Het vliegen zou nog wat uitgebreider kunnen, maar of dat echt past weet ik niet. De huidige stukjes daarin vind ik ook niet echt super. Met de Tour versies hebben we banen die elke ronde net even anders zijn, dus dat zullen ze ook wel houden. Verder zit ik me echt af te vragen wat ze nog kunnen gaan toevoegen. Onder water hebben we, anti-grav hebben we (lichtelijke wipout vibe), gewoon karten zit er nog in. Motoren hebben we.
Wat zie jij nog aan mogelijkheden eigenlijk?
Vliegtuigen, hoogteverschillen, veranderende parcours inderdaad. Toegeven, ze hebben MK 8 Deluxe wel heel compleet gemaakt.
Sowieso zou ik een betere singleplayer willen zien, soort career mode.
Ik denk dat ze zich vooral moeten richten op groter en epischer. Tijd voor 4K beelden en dan alle registers los. Die korte saaie Tour-baantjes zijn nu even geinige opvulling, maar ik snak weer naar echt creatieve banen.
En wie weet een banen-generator zodat mensen ze zelf kunnen maken en uploaden? Denk dat je dan pas echt een levendige community krijgt voor vele jaren lang.
Vond de laatste course pack best aardig eerlijk gezegd. Maar ben het met jullie eens dat er ook te makkelijke poorts tussen zitten, met name de course tracks.
Heb ook wel zin in een nieuwe MK9. Hopelijk bij de release van Switch 2 of is dat te hoopvol gedacht?
Sowieso zou ik een betere singleplayer willen zien, soort career mode.
Daar zouden ze nog wel wat kunnen winnen inderdaad. Echt toernooien moeten doen in plaats van elke keer maar weer 4 dezelfde banen. Dat zie ik nog wel zitten.
Ik zit vooral qua gameplay me echt af te vragen hoe ze dit lekker kunnen uitbreiden. Een level generator ben ik dan weer niet zo fan van. In mijn ervaring levert dat meer middelmatige dingen op dan echt sterke banen. Visueel mogen ze nog wel wat stappen maken, dat is vooral met de huidige dlc banen wel te merken weer.
We gaan het zien, hoewel ik MK9 zeker niet snel verwacht eigenlijk.