Shadow Hearts: Covenant (2003)

Alternatieve titel: Shadow Hearts II

PlayStation 2
RPG / Adventure

Ontwikkeld door Nautilus
Uitgegeven door Aruze en Midway

Yuri begint aan een nieuwe expeditie tijdens de eerste Wereld Oorlog in een wereld vol magie en vreemde wezens. Vervloekt door een geheime sekte die wraak neemt op de oorlog om hun slechte ambities te verwezenlijken. Yuri’s vervormingsbekwaamheden zijn verzwakt. Hij en zijn kameraden moeten reizen om een medicijn te vinden voor zijn vloek en om deze kwaadwillige sekte te verslaan.

avatar van Jer0en
Wow! Wat een geweldige rpg is dit. Het vervolg op Shadow Hearts is voor mij één van mijn favo rpg's geworden. De game heeft een heel goed verhaal en een battle systeem dat boven andere rpg's uitsteekt.
Het is ook één van de weinige rpg's die voor mij humor en een goed verhaal op de juiste manier weet te mixen. De characters zijn voor de verandering eens niet zo cliche matig. Iets wat je weinig tegenkomt in rpg's tegenwoordig.