Ōkami (2006)

Alternatieve titels: Okami | Ōkami HD

Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Clover en Ready At Dawn
Uitgegeven door Capcom

Het legendarische monster Orochi heeft de levensenergie van planeet aarde gestolen en alleen zonnegod Amaterasu kan de aarde nog redden en de levensenergie terug brengen. Terwijl Amaterasu beesten verslaat en opdrachten vervult, krijgt de wereld langzaam weer kleur, komen er weer dieren in de bossen en verschijnen er langzaam ook meer mensen.

Gotta catch 'em all?

centurion81 (crew)
Grovonion schreef:
banjo, waar vind je die voor de switch?

Update: geen physical release hier, maar schijnt dat je via playasia wel kan bestellen!

Ik ga 'm in de eShop halen nadat ik Ys heb uitgespeeld, op 1 of andere manier is dit spel nooit op m'n radar geweest, ben erg benieuwd!

Was ook zo bij de PS3 versie, die heb ik in de Japanse variant, hoewel na installeren gewoon de Engelse versie speelt. Is dat zo ook bij switch games? Dat de import versie een locale (online) versie gebruikt indien voorhanden?

centurion81 dat klopt ja.. en ik maar zoeken en zoeken.!
Want ik wil hem natuurlijk ook fysiek op de Switch hebben..
dat zou nog wel kunnen..

centurion81 (crew)
Grovonion schreef:

Yep, doet de switch ook idd!

Cool!

avatar van SilverGun
Voor alle duidelijkheid: op PS3 stond ie op schijf gewoon zowel in het Japans als in het Engels, had niks te maken met de lokatie van je console oid. Voor de Switch lijkt dat inderdaad weer het geval te zijn.

avatar van Onderhond
centurion81 schreef:
op 1 of andere manier is dit spel nooit op m'n radar geweest, ben erg benieuwd!

Ik wou dat ik deze nog helemaal from scratch kon ontdekken! Al vind het wel jammer dat ze hem wéér gewoon een keertje porten, terwijl een nieuw deel toch net iéts leuker zou zijn.

avatar van Princess Piranha
Oef ja, deze game weer voor het eerst spelen, dat zou ik ook willen!

Princess Piranha schreef:
Oef ja, deze game weer voor het eerst spelen, dat zou ik ook willen!

Kan. Voor 50 euro geef ik je een flinke tik op je achterhoofd en met wat geluk begin je rondje 2 volledig blanco. Lukt het bij de eerste tik niet dan doe ik de tweede gratis.

avatar van Princess Piranha
Wauw wat een goedkope aanbieding! Maar uh, ik denk er toch nog even overna