Mario Kart Wii (2008)

Nintendo Wii

Ontwikkeld door Nintendo

Het zesde deel van de Mario Kart serie. In dit deel zit je terug alleen in een kart en met gebruik van het Wii Wheel zal je het moeten opnemen tegen zowel bekende als nog onbekende figuren uit de wereld van Mario.

avatar van creepy_one
ik heb hem voor de NDS en wat kan dit spel frustrerend zijn
er is een ding die niet klopt: snelheidsverschil, dan heeft zo´n concurrent een dik ongeluk en 2 sec later vliegt met volle vaart voor je uit??????????/

avatar van jerom1234
Dit is voor de Wii...

creepy_one schreef:

ondanks dat een 3,5 voor NDS

Ik verwijs je graag door.

avatar van creepy_one
SouthParkFan schreef:

Ik verwijs je graag door.

XD ik zat voor de DS versie te zoeken maar die zag ik er niet zo gauw tussen staan dus dacht ik laat ik mijn berichtje hier maar even achter

avatar van CarealotCarrot
creepy_one schreef:

ondanks dat een 3,5 voor NDS

Dat is volgens mij een probleem van elke mario kart sinds 64.

avatar van horizon
Tof spel, ideale multiplayer.

avatar van markwiering
Ik vind dit een leuk spel. Ik vind het alleen vervelend dat als ik lekker aan het racen ben en ik op het punt sta om te winnen, er iemand iets naar me gooit en ik de laatste paar meters tot de finish door bijna iedereen wordt ingehaald, waardoor ik als laatste of als één van de laatste eindig.

Als ik het geluidje hoor dat iemand iets naar mij gooit, is er absoluut niks dat ik daartegen kan doen. Gewoon blijven rijden: ik wordt geraakt. Zigzaggen: dan wordt ik alsnog geraakt, en dan verlies ik extra tijd omdat het zigzaggen mijn vaart mindert. Een groen of rood dingetje naar achteren gooien: helpt niet, ik wordt alsnog geraakt. Ik heb gemerkt dat de ENIGE manier om jezelf te beschermen als er iets naar je gegooid wordt, is een banaan naar achteren gooien vlag voordat dat ding tegen je aan komt. Als je dat doet, raakt dat ding je bananenschil en niet jouw karretje.

Aan de andere kant heb ik ook wel eens geluk. Als ik één van de laatste ben, pak ik wel eens een zwarte raket op, waardoor ik ver vooruit vlieg en vervolgens eerste of tweede ben.

Ik geef het een vier.

avatar van Eraser2
Mooi spelletje dit. Ik beleef er nog steeds plezier aan en dan vooral in de split-screen multiplayer.
Af en toe kan het nogal frustrerend zijn, maar dan leg ik het gewoon eventjes aan de kant en speel ik later weer verder.

Deze blijft leuk (door de multiplayer)
Ik heb nu eindelijk alle karts en personages behaalt.
Alleen wanneer schaffen ze nou die blauwe schildjes af of laten ze he net als op de n64 gewoon over de grond gaan...

SouthParkFan
Erg leuk spel, maar om hem nu in de top-lijst te doen? Doe dan ''Another Code R'' ofzo...