Marvel Snap (2022)

Android / Apple iOS / PC
Card / Strategy

Ontwikkeld door Second Dinner
Uitgegeven door Nuverse

Ontketen het hele Marvel Multiverse in deze snelle card-battler. Stel je Marvel dreamteam samen uit een superrooster van je favoriete helden en schurken - en sla je slag. Marvel Snap is een snelle, adrenalineverhogende, strategische card-battler waarin je alles onder controle hebt.

Zo'n game die voor mij "pas op, te verslavend, kost je je real life!" written all over it heeft

Dus.

Wat ga je nu doen dan.

Potje Mahjong spelen!

Speel niet op de Phone en de PC ligt er grotendeels uit dus...ik acht de kans dat ik dit probeer heel erg klein.Mocht er een port van komen vroeg of laat - nou ja...zie ik dan wel weer. Ik houd toch echt wel van Cardgames. Alleen zijn er al zoveel van en heb ik er nog zoveel op mijn wishlist dat ik het nou ook niet echt een ramp vind om er eentje te skippen. Aan de andere kant is het Marvel thema dan wel weer leuk.

Marvel Snap doet alles goed wat andere kaartgames fout doen | Favorieten van de Redactie | Gamer.nl

Op basis van dat stukje proza heb ik deze game nu toch maar op m'n phone gezet

Man dit is leuk!

Ok, dacht even dat dit in Belgie eventueel niet beschikbaar zou zijn, maar blijkbaar wel. Dus wie weet, tijdens een dood moment ook eens opstarten

Lekker spelletje, potjes zijn kort, gevarieerd en strategisch! Heb wel weer geleerd dat ik dit niet moet spelen, ga er dan te veel mee bezig na een week weer van de telefoon gegooid, past niet in een druk gezinsleven met 3 kids

Maar 4*!

Bende toch weer lekker streng voor uw eigen.

centurion81 schreef:

Maar 4*!
Respect, centurion81!

Maandag ook maar eens geinstalleerd om tussen de rest door eens af en toe een paar potjes te doen en ja toegegeven - het speelt best lekker, erg snel en het helpt dat je wat affiniteit hebt met het thema. Maar om nou (zoals Gamer.nl) te zeggen dat dit alles goed doet wat andere cardgames fout doen? Nou nee.

Potjes Heartstone, Eternal, Monster Train etc duren ook niet lang en zijn wat mij betreft toch nog altijd wat leuker en strategischer. Dit is idd ongetwijfeld 'vlug even twee minuten' tussendoor en letterlijk iedereen kan het spelen maar ik heb niet het idee dat ik hier weken mee bezig ga zijn tbh.

Maar wat het doet, doet het goed voor een mobile game. Ik zou er momenteel echter niet meer dan een 3,5 op plakken.

Hearthstone is volgens mij een online kaartspel dat de perfectie benaderde. Maar ik spreek van 5 of meer jaar geleden, heb sindsdien hun evolutie niet meer gevolgd. Deze moet ik nog eens wat verder proberen, verder dan de eerste tutorial ben ik hier nog niet geraakt.

ontdekt en verslaafd. Heerlijke card game.

Dat voor iemand die normaliter niets met card games heeft en al helemaal geen fan is van Marvel karakters!
Das minstens is opvallend te noemen

Zegt wel iets over de kwaliteit dus

Laatste berichtje is nu intussen twee weken vergeleken en laat me eerlijk zijn - het werkt wel prima. Het is nog steeds een vereenvoudigde versie versie van een TCG zoals daar zijn Eternal, Heartstone, het ter ziele geziene Might and Magic en elder Scrolls, maar ik betrap me erop dat in in dat ussentijd toch om de andere dag in een erg doods kwartiertje het even opstart op Android om een paar potjes te spelen. Met veel plezier trouwens.

Ik ga nog altijd niet zeggen dat ik het beter vind dan de dedicated TCG games, maar het is blijft wel uitzonderlijk vermakelijk. En wederom voor mij - het feit dat je zowel bekende als minder bekende helden tegenkomt is toch echt wel heel aardig gedaan. Was het vorige ker nog tussen 3,5 en 4...neig ik nu toch langzaam naar 4.

En zojuist collectors lvl 1000 gehaald
Speel dit echt dagelijks, zo freaken verslavend, maar tevens goed spel.