Warp Drive (2020)

Alternatieve titel: Warp Drive: Teleport Racing!

PC / Macintosh / Apple iOS / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Supergonk
Uitgegeven door Supergonk

Teleporteer rond het parkoers om verborgen routes te vinden, zodat je een kortere weg af kunt leggen voor de race. Je kunt aan verschillende toernooien deelnemen, waar jouw vaardigheden getest zullen worden. Maak snelheid op het plafond, overbrug grote ravijnen en rijd over watervallen in een omgekeerde uitdaging. Voltooi races in willekeurige volgorde en verbeter jouw racevoertuig bij deze competitie.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.