Theatrhythm Final Bar Line (2023)

Nintendo Switch / PlayStation 4
Music

Ontwikkeld door Indieszero
Uitgegeven door Square Enix

Keer terug naar het muzikale strijdtheater van Final Fantasy's Theatrhythm serie. Vecht tegen klassieke monsters door op het juiste moment de juiste muzieknoten aan te slaan. Met 385 verschillende composities en 104 speelbare karakters uit de geliefde Final Fantasy serie en diens spin-offs.

• vanaf 16 februari 2023 te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf 16 februari 2023 te koop voor de PlayStation 4